Popis motorky
Tato motorka je modelové řady K48, prodávaná od března 2011 až do roku 2025, s typovým číslem 0F01. Vyznačuje se robustními rozměry (232 x 100 x 144 cm) a má rozvor 162 cm. S objemem nádrže 27 litrů dosahuje maximální rychlosti 200 km/h.
Motor nabízí výjimečný točivý moment 180 Nm, což zajišťuje skvělé jízdní vlastnosti. Záruční štítek BOVAG zaručuje bezproblémový provoz po dobu 12 měsíců.
Motorka je vybavena elektricky vyhřívaným sedadlem spolujezdce, postranními kufry pro praktické uložení věcí a středním stojanem. Celoplošná kapotáž a xenonové světlomety poskytují stylový vzhled a vynikající viditelnost.
Součástí výbavy je příprava pro hands-free telefon s bluetooth, což zaručuje pohodlnou komunikaci za jízdy.
Motorka je vybavena palubním počítačem a elektricky ovládanou větrnou clonou, což přispívá k maximálnímu komfortu během jízdy.
Důraz na bezpečnost je evidentní díky systému kontroly tlaku v pneumatikách.
Pokročilé technologie zahrnují elektricky variabilní nastavení tlumičů, ABS Pro, asistent parkování, alarm proti krádeži, centrální zamykání a Dynamic ESA pro elektronické nastavení odpružení. Dále je k dispozici dynamická kontrola trakce (DTC) a systém Keyless Ride pro snadné ovládání. Motorka je také vybavena přípravou pro navigaci a asistencí při řazení.
Tato motorka představuje ideální kombinaci výkonu, pohodlí a moderních technologií pro každého milovníka dvou kol.
2018
77.300 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
'S-GRAVENHAGE
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi