**Popis motorky** Tato motorka je modelové řady K48, prodávaná od března 2011 až do roku 2025, s typovým číslem 0F01. Vyznačuje se robustními rozměry (232 x 100 x 144 cm) a má rozvor 162 cm. S objemem nádrže 27 litrů dosahuje maximální rychlosti 200 km/h. Motor nabízí výjimečný točivý moment 180 Nm, což zajišťuje skvělé jízdní vlastnosti. Záruční štítek BOVAG zaručuje bezproblémový provoz po dobu 12 měsíců. ### Exteriér: Motorka je vybavena elektricky vyhřívaným sedadlem spolujezdce, postranními kufry pro praktické uložení věcí a středním stojanem. Celoplošná kapotáž a xenonové světlomety poskytují stylový vzhled a vynikající viditelnost. ### Infotainment: Součástí výbavy je příprava pro hands-free telefon s bluetooth, což zaručuje pohodlnou komunikaci za jízdy. ### Interiér: Motorka je vybavena palubním počítačem a elektricky ovládanou větrnou clonou, což přispívá k maximálnímu komfortu během jízdy. ### Bezpečnost: Důraz na bezpečnost je evidentní díky systému kontroly tlaku v pneumatikách. ### Ostatní: Pokročilé technologie zahrnují elektricky variabilní nastavení tlumičů, ABS Pro, asistent parkování, alarm proti krádeži, centrální zamykání a Dynamic ESA pro elektronické nastavení odpružení. Dále je k dispozici dynamická kontrola trakce (DTC) a systém Keyless Ride pro snadné ovládání. Motorka je také vybavena přípravou pro navigaci a asistencí při řazení. Tato motorka představuje ideální kombinaci výkonu, pohodlí a moderních technologií pro každého milovníka dvou kol.
2018
77.300 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
'S-GRAVENHAGE
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi