Motocykl je ve výborném stavu, byl nehodový a není jinak poškozený. Je po 2. majiteli a disponuje servisní knížkou s doloženým pravidelným servisem. Vybaven je ABS, LED osvětlením a bezklíčkovým startováním. K motocyklu patří laděný homologovaný výfuk MIVV, ale je také dodáván s originálním výfukem. Dále je včetně zvýšeného originálního plexi BMW a standardního plexi k motocyklu. Motocykl má rozsáhlou výbavu, která zahrnuje originální rozšiřitelné kufry BMW, zadní brašnu od BMW, hlavní stojan, padací rámy a vyhřívané rukojeti. Nechybí ani přídavná světlá a několik jízdních režimů. Motocykl byl před cca 1.400 km po servisu, který zahrnoval nové pneumatiky. Je včetně technického průkazu a registrační značky, připravený k okamžitému použití bez jakýchkoliv dalších investic.
2018
1.400 km
Včetně všech poplatků
BMW F 750 GS ABS super STAV
Klatovy II
BMW F 750 GS přináší vyváženou kombinaci silničního komfortu a lehčího terénního nasazení. Silueta kapotáže s mírně zvýšenou světlou výškou signalizuje připravenost na cesty mimo město, aniž by bylo nutné měnit styl jízdy.
Motocykl nabízí vzpřímenou jízdní pozici a široká řídítka, která podporují kontrolu nad strojem i při pomalých manévrech v kolonách. Nízké těžiště usnadňuje přesedání a zvyšuje jistotu při zastavení.
Přehledný TFT displej se snadno ovládá v rukavicích a zobrazuje všechny klíčové údaje pouhým poklepáním. Jednoduchá linie rámu a kapotáže dává stroji nadčasový charakter, který funguje stejně dobře na dálnici i na zpevněných polních cestách.
Díky citlivé odezvě na plyn a lehké konstrukci je F 750 GS obratný ve městě i při svižných průjezdech okreskami. Okamžitá zpětná vazba z řidítek zajišťuje jistotu při každém náklonu do zatáčky.
Vysoký posed a široké sedlo minimalizují únavu na dlouhých trasách. Ergonomické tvarování opěrek a možnost nastavit výšku čelního štítku chrání proti větru a zároveň zachovává komfort pro spolujezdce.
Rám s dlouhým rozvorem kol a stabilní podvozek dávají pocit jistoty i na mírně rozbitém asfaltu. Přesné dávkování výkonu v nižších a středních otáčkách podporuje bezpečné předjíždění a hladký rozjezd na českých silnicích.
Udělejte zkušební přepínání jízdních režimů (Road, Rain, Dynamic) během testovací jízdy a sledujte okamžitou odezvu na TFT displeji; dejte pozor na prodlevy při změně režimu a blikání kontrolek, protože nefunkční ovladače nebo chyby softwaru mohou při rychlých obratech zmást elektroniku a omezit trakci.
Odšroubujte boční kryty a prohlédněte spoje kabeláže vedoucí k ECU a senzoru naklonění; sledujte stopy koroze a poškozenou izolaci kabelů, protože vadné konektory mohou způsobovat nečekané výpadky ABS či kontroly trakce právě ve chvílích, kdy je nejvíce potřebujete.
Udělejte krátký test Quickshifteru a řaďte nahoru i dolů bez spojky; pozor na cukání při podřazení a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače řazení nebo nesprávné nastavení mohou zkazit hladkost průjezdů.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi