Motorka je ve výborném stavu, skladem v ČR. Rok výroby je 2018, objem motoru činí 1077 cm³ a výkon dosahuje 129 kW. Dosud najeto 16 166 km. Cena za motocykl je 206 000 Kč. K motorce jsou originální klíče a je registrována v ČR, má platnou STK do června 2029. V roce 2020 byla dovezena z Itálie a v ČR měla pouze jednoho majitele. Motorka je vybavena řadou pokročilých technologií a doplňků, jako je trakční kontrola, oboustranný quickshifter (QS), podvozek Ohlins, tlumič řízení a kvalitní pneu Dunlop D213. Byla pravidelně servisována a profesionálně odladěná na brzdě u FÍK moto. Mezi další vylepšení patří ARP přepákování, výfuk MIVV, kryty chladičů, padací protektory rámu, kryty vík GB Racing, vylepšené nasávání chlazení brzd a uložení osy řazení pro lepší odezvu. Motorka je také vybavena BS lithium baterií, která váží pouze 0,9 kg. Nedávno byl proveden servis, při kterém byl vyměněn olej, filtr, brzdová kapalina, chladící kapalina a brzdové desky přední i zadní. Zároveň byla nahrazena zadní rozeta duralovým hliníkem s převodovým poměrem 15×44. Součástí dodávky jsou také originální výfuk, zadní stupačky, sedačka a další kryty motoru. Motorka byla provozována nejen na silnici, ale i na okruhu.
2018
16.166 km
Včetně všech poplatků
Aprilia Tuono V4 1100 Factory ,Top cena i km, 2018
Sezemice
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi