Tracer 700 ročník 2017, s nájezdem 32 500 km a výkonem 55 kW. Motocykl je původem z ČR, pravidelně servisován a v nehavarovaném stavu. Je v originálním stavu bez poškození a k dispozici je také servisní knížka. Toto je 4. majitel, prvním majitelem byl Motoshop Kabourek. Pneumatiky Michelin ROAD 6 mají opotřebení 80%. Byla provedena nová výměna řetězové sady. Motocykl je vybaven horním kufrem originál Yamaha, který je kompatibilní se stejným klíčem jako motocyklem. Dále jsou součástí boční kufry Shad SH35 s objemem 35 litrů a USB zásuvka. Nová STK byla provedena v dubnu 2025 a platnost je do dubna 2029.
2017
32.500 km
Včetně všech poplatků
Yamaha Tracer 700
Třebíč
Yamaha Tracer 700 v sobě spojuje sportovní charakter nahatého motocyklu s praktickými prvky pro delší cesty. Ostré linie kapotáže nad předním kolem vykreslují dynamický profil, který podtrhuje atletické geny stroje, a zároveň poskytují jemnou ochranu proti větru.
Vzpřímená jízdní pozice a mírně zdvižené řídítka přináší pohodlí pro celý den na sedle, aniž byste museli obětovat agilitu v zastavěném prostoru. Štíhlý podsedlový oblouk umožňuje snadný přesun přes motorku a zajišťuje jistotu při manévrování v dopravě i při zastávkách.
Komplexní nabídka originálního příslušenství—od laděných výfuků až po robustní kufry—umožňuje přetvořit Tracer 700 podle vašich konkrétních plánů: k rychlým průjezdům městem přidat lehkou sportovní linku, nebo naopak vybudovat cestovní speciál pro vícedenní výpravy.
Při jízdě v terénu i po hladkém asfaltu oceníte citlivě vyladěný podvozek, který efektivně tlumí nerovnosti a přináší jistotu v zatáčkách. Tracer 700 se snadno naklání a vrací do vzpřímené polohy s minimem úsilí, což zkracuje reakční čas jezdce.
Ochranné plexi s jednoduchým mechanismem nastavení výšky udrží proud vzduchu mimo vaši siluetu a sníží únavu při delších přejezdech. Kompaktní kapotáž vyladěná pro nejmenší turbulenci zároveň nevnáší do ovládání zbytečné obtíže.
Lehká konstrukce a vyvážené rozložení hmotnosti usnadňují přesuny ve městě i rychlé změny směru na okreskách. Přímá zpětná vazba z řízení dává jezdcům pocit naprosté kontroly nad strojem, což zvyšuje důvěru i při svižnější jízdě.
Častým problémem bývá vůle v mechanismu nastavování plexi, kdy po několika letech dochází k opotřebení zarážek a sklíčko se začne nechtěně posouvat. Při prohlídce otočte a zajistěte plexi v několika pozicích, abyste odhalili nežádoucí vůli.
Řídítková upínací guma (tzv. “bar riser mount”) může postupem času ztratit tuhost a přenášet na ruce nadměrné vibrace. Zkontrolujte nejen vizuální stav gumových podložek, ale projeďte se s motorkou, abyste pocítili případné nepříjemné chvění.
Digitální přístrojová deska bývá u starších kusů náchylná k vnikání vlhkosti pod sklo, což vede k poruchám podsvícení a rozmazaným údajům. Dejte si záležet na ověření bezvadné funkce všech ikon, podsvícení a výměny těsnění kolem displeje.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi