Triumph Tiger 800 XCx (r.v. 2017) Najeto: 49 700 km Druhý majitel (v rámci rodiny), 2 klíče. Nebouraná, garážovaná, pravidelně servisovaná, udržovaná v původním stavu. Stav a servis - Perfektní stav, spolehlivá. - Pravidelný servis, vše udržováno s maximální péčí. - Nedávno provedeno: nová řetězová sada, nová spojka, nové provozní náplně. - Stav pneumatik cca 80 %. - Aktuálně bez nutnosti dalších investic, připravená na sezonu. Výbava a doplňky - Přední a zadní HD kamerový systém. - Vyhřívané rukojeti. - Ochranné rámy motoru a horní kapotáže včetně ochrany nádrže. - Ochrana proti odření kol a bočních částí motorky. - Navigace a držák na telefon. - Ochrana předního světlometu. - SW‑Motech „Kobra“ blastery pro ruce a páčky. - Originální zadní a boční kufry Triumph s kontrastními polepy. - Nástavce na boční kufry (2 × 15 l). - Tankbag SHAD E04P s PIN systémem. - Homologovaná přídavná LED mlhová světla PLUG. - Zvýšený ochranný štít (větší plexi). - Centrální stojan. - Prodloužený přední blatník. - Další doplňky dle specifikace.
2017
49.700 km
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 800 XCx cestovní enduro
Ronov nad Doubravou
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi