Na prodej je Triumph Street Triple 675R, který je v perfektním stavu a byl pečlivě udržován. Motorka má za sebou kompletní servis při 40.000 km, včetně repase zadního tlumiče a pravidelného servisu předních vidlic. Všechny komponenty, včetně ložisek krku řízení, byly letos nově upraveny. Motorka má novou STK a olej byl měněn 2-3krát ročně, přičemž brzdová kapalina použitá je RBF660. Zadní brzdové destičky jsou téměř nové, zatímco přední mají zhruba 70-80% výkonu. K její výbavě patří padáky v obou osách kol, rámové padáky, rolničky na zadní stojan, rychloplyn Domino, Quickshifter a nabíječka na USB. Je vybavena novou lehkou lithiovou baterií a předními tužšími K-Tech lineárními pružinami. Motorka disponuje laděným výfukem SC Project, který je homologován a obsahuje tlumivku, což usnadňuje technickou kontrolu. Homologovaná zrcátka Highsider jsou umístěna v řidítkách a motorka má stavitelné páčky M-style. Dále je součástí originální klín pod motorem. K motorke je k dispozici originální výfuk, zrcátka, přední pružiny, plynová rukojeť s lany a kratší držák SPZ.
2017
40.000 km
Včetně všech poplatků
Triumph Street Triple R
Tísek
Triumph Street Triple 765 představuje dynamický roadster s výrazným tvarem kapotáže a charakteristickými dvěma světlomety, který okamžitě zaujme svým sebevědomým výrazem na českých silnicích.
Pozice jezdce kombinuje sportovní nasazení a komfort pro každodenní přejezdy; sedlo a řídítka nabízejí volnost pohybu bez kompromisů v otočností ani dlouhodobém pohodlí.
Subtilní kryty odhalují čistou konstrukci rámu a podtrhují jednoduchost údržby, díky čemuž stráví majitel minimum času servisem a maximum času na cestách.
Tri válce přinášejí hladký nástup síly v celém spektru otáček, což zajišťuje plynulou akceleraci při předjíždění na okreskách i svižné rozjezdy z křižovatek.
Citlivé a nastavitelné odpružení zvládá vyhladit výmoly i při ostřejším náklonu v zatáčkách, takže se jezdec může plně soustředit na zážitek z jízdy bez zbytečného nárazu do řízení.
Intuitivní ovládání elektronických systémů a přehledný TFT displej umožňují snadný přechod mezi jízdními režimy, takže motocykl přizpůsobíte okamžitě podmínkám – od klidného dojíždění až po ostrou projížďku.
Udělej kontrolu funkce ride-by-wire a několikrát přepni mezi mapami Road a Sport, a dávej pozor na cukání plynu a zpožděnou reakci, protože vadný senzor může způsobit nečekanou ztrátu tahu při prudkém otevření plyn.
Udělej vizuální kontrolu výfukových svodů u hlavy válců a dotáhni příruby, a dávej pozor na černý uhlový nános a uvolněné matice, protože netěsné spoje snižují výkon a zvyšují úroveň vibrací.
Udělej kontrolu hlavového složení otočením řídítek zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebovaná ložiska vedou k neklidnému vedení stroje v zatáčkách a nerovnoměrnému opot
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi