**Popis motocyklu:** Suzuki V-Strom 650 (DL650AL5) v atraktivním šedém matném provedení je vynikajícím strojem ve výborném stavu. Motocykl je nehavarovaný a bez pádu, s jedním předchozím majitelem, a má najeto 34.600 km. První registrace proběhla v březnu 2017 a TÜV je nový, platný do 08/2027. **Technické údaje:** - Výkon: cca 69 PS - Objem: 645 ccm - Barva: Speciální lakování šedá matná **Výbava a příslušenství:** - Hlavní stojan (originál Suzuki) - Přední spoiler - Zatmavený kokpitový štít (s povolením k provozu) - Ochrany rukou - XT model s nárazníkem - Ochranné rámy motoru - Zvedací řidítka (SW-Motech) - Vyhřívané rukojeti (vícestupňově nastavitelné) - Dekorativní sada, tankpad a ochranná fólie na nádrž - Topcase - Nové pneumatiky (2024) Motocykl je skvěle udržovaný a technicky i opticky naprosto spolehlivý, ideální pro výlety či dojíždění, a také vhodný pro začátečníky ve třídě cestovních endur. K motocyklu je k dispozici: - 1 polstrované originální sedlo - 1 originální kokpitový štít - Originální kryt pro upevnění zavazadel Motocykl byl garážován a používal se výhradně v suchých podmínkách, je tedy ve velice zachovalém stavu.
2017
34.600 km
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 650DL650AL5
Siegen
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi