**Popis motorky** Suzuki V-Strom 650 (DL650AL5) s unikátním šedým matným lakováním je vynikajícím strojem ve výborném stavu. Motocykl byl poprvé registrován v březnu 2017 a má najeto pouze 34.600 km. Technická kontrola (TÜV) je nová a platná do srpna 2027. Výkon motoru je přibližně 69 PS při objemu 645 ccm. Motorka nebyla havarována a byla v vlastnictví pouze jednoho majitele. **Vybavení a příslušenství:** - Hlavní stojan (originál Suzuki) - Přední spoiler - Ochranný kokpitový štít s povolením k použití (slightly tinted) - Ochranné rukavice - XT-model zobák - Ochranné rámy motoru - Zvýšení řídítek (SW-Motech) - Vyhřívané gripy s nastavením více úrovní - Dekorativní set, tankpad a ochranná fólie na nádrž - Topcase - Nové pneumatiky (2024) Motocykl je ve velmi dobrém stavu a je spolehlivý jak technicky, tak opticky. Je ideální pro výlety, dojíždění nebo jako první motocikl v kategorii cestovních endur. K motorce je přidáno: - 1 polstrované originální sedlo - 1 originální kokpitový štít - Originální kryt od zavazadlového úchytu Motocykl byl garážován a je odhlášen, využíván pouze v hezkém počasí.
2017
34.600 km
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 650DL650AL5
Siegen
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi