Prodává se Suzuki VStrom 1000 z roku 2015, technicky ve výborném stavu, pravidelně servisována svépomocí. Stroj vykazuje známky opotřebení, ale není bouraný. Na začátku roku 2025 bylo provedeno několik důležitých oprav a údržby, včetně výměny řetězu (použití Scottoileru), nových brzdových kapalin, spojkového oleje, oleje a filtru, a nových pneumatik Heidenau K60 Scout. V roce 2024 byly také vyměněny svíčky. Motorka se skvěle řídí, bez problémů startuje za jakýchkoliv podmínek a je velmi obratná. Doplňky a vybavení zahrnují: - MRA spoiler - Nastavitelné a sklápěcí páčky brzdy a spojky - Enduro stupačky SW Motech - Zdvih řídítek o 20 mm - Ochranné rukavice Barkbusters - Výfuk SC Project, který poskytuje hezký zvuk a nižší hmotnost - Scottoiler - Nosič kufrů SW Motech - 2 tankové batohy Givi - Ochranné rámy - Hliníková ochrana motoru - LED blinkry - Přídavná světla - Vyhřívání rukojetí - Snoto přídavná ochrana řetězu - Centrální stojan - Nově polstrované sedlo od sedláře K dispozici jsou také originální díly. Stroj je stále v provozu a připraven na nové dobrodružství.
2017
55.500 km
Suzuki DL 1000 V-Strom je cestovní enduro, které spojuje výkon sportovního motocyklu s komfortem dálkového cestování. Využívá osvědčený **V-twin motor** o objemu 996 cm³, převzatý z modelu TL1000, upravený pro plynulý chod a nižší spotřebu. Motor je čtyřtaktní, kapalinou chlazený, s rozvodem DOHC a 8 ventily. Dosahuje výkonu **72 kW (98 k)** při 7 400 ot./min a točivého momentu **106 Nm** při 6 500 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s 45mm škrticími klapkami. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním. Sekundární převod je řetězem.
Rám tvoří hliníková dvojitá páteřová konstrukce, přední odpružení zajišťuje teleskopická vidlice 43 mm s vinutou pružinou a olejovým tlumením, zadní kyvná vidlice je osazena tlumičem s nastavitelným předpětím a odskokem. Zdvih odpružení činí 160 mm vpředu a 162 mm vzadu. Brzdy tvoří dva 310mm kotouče vpředu s dvoupístkovými třmeny a jeden 260mm kotouč vzadu s jednopístkovým třmenem.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 110/80-R19 a 150/70-R17. Výška sedla činí 840 mm, rozvor 1 535 mm, světlá výška 165 mm a pohotovostní hmotnost je 236 kg. Palivová nádrž má objem 22 l, spotřeba se pohybuje kolem 6,3 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km. Maximální rychlost dosahuje až 215 km/h.
V-Strom nabízí pohodlnou jízdní pozici, aerodynamický štít, boční kufry (u verze Grand Touring), vyhřívané rukojeti a centrální stojan. Je ideální pro dálkové cestování, ale nezalekne se ani lehkého terénu. Od roku 2020 byl nahrazen modernizovaným modelem **V-Strom 1050**, který splňuje nové emisní normy.
Včetně všech poplatků
Suzuki V-Strom 1000L5
Nackenheim