Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 450 EXC / KTM 450 EXC-F

    2017 KTM 450 EXC-F • 245 km

    spolehlivostdobrá údržbavýkonvyměněné dílybez závodního použitíkosmetické vadystáří motocykluveteránterénní opotřebenínájezd
    2017 KTM KTM 450 EXC - 245 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Stav motocyklu: KTM 450 EXC-F, rok výroby 2017, registrován do provozu 4/2018, s najetými 245 mth. Technická kontrola platná do 8/2026.

    Doplňky a údržba:

    • Komplet příbal
    • V zadním kole Tubliss, přední zesílená duše
    • Potah sedla OneGripper, pevné blástry

    Údržba motocyklu po jednotlivých mth:

    • 245 mth: výměna přední a zadní brzdové destičky včetně brzdové kapaliny, ložiska v zadním kole, PDS kloubu
    • 225 mth: kontrola ventilů
    • 208 mth: výměna řetězové sady
    • 190 mth: preventivní výměna rolen ve vahadlech, kontrola ventilů a svíčky
    • 174 mth: repas zadního tlumiče
    • cca 150 mth: předchozí majitel přední tlumiče
    • Motor nešpiní olej, měněn po 15 mth

    Poznámka: Motocykl nebyl závoděn, ale je připraven na sezónu. Vizuálně může vykazovat známky opotřebení, ale mechanicky je vše v pořádku, co bylo potřeba, bylo vyměněno.

    Rok

    2017

    Nájezd

    245 km

    124.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 450 EXC-F

    Žacléř


    Skvělé na trať i do terénuPerfektní pro začátečníkyŽádné problémy za 10 000 kmRychlé a zábavnéLehké ovládáníSkvělý poměr cena/výkonDobrá spolehlivostIdeální pro enduro závody

    Informace o modelu

    "KTM 450 EXC"

    O modelu "KTM 450 EXC"

    KTM 450 EXC je čtyřtaktní enduro vyšší střední kubatury, které stojí mezi hravější 350 a silovější 500. Vychází z firemní závodní platformy, ale je homologované pro silniční provoz a uzpůsobené pro dlouhé enduro přejezdy i technické speciály. Motor 449,9 cm³ se vstřikováním Keihin a široce odstupňovanou 6stupňovou převodovkou dává velmi použitelný zátah odspodu, zatímco podvozek PDS bez přepákování drží zadní kolo s výbornou trakcí v rozbitém terénu.

    Designově sází na typické oranžové plasty s in-mold grafikou a velmi úzkou středovou částí, která usnadňuje přenos hmotnosti. Průsvitná nádrž o objemu zhruba 8,5–9 litrů zlepšuje kontrolu nad stavem paliva a štíhlé sedlo okolo 960 mm nad zemí dává jezdci prostor k pohybu. Novější ročníky (2024+) přidávají kompletně přepracované plasty a výrazně silnější LED světlomet pro lepší viditelnost při nočních přejezdech.

    Technicky stojí za zmínku chrom-molybdenový rám a hliníková kyvka, vepředu 48mm vidlice WP (XPLOR u starších ročníků, XACT Closed Cartridge u 2024+) a vzadu tlumič WP PDS s novou geometrií pro lepší anti-squat. Brzdí se na vlnitých kotoučích 260/220 mm s brzdami Brembo, kola 21/18" s kvalitními ráfky a o obousměrnou komunikaci s jezdcem se starají lehké CNC/kované brýle s gumovým uložením řídítek. Motor má SOHC hlavu se čtyřmi ventily, DDS spojku s membránovou pružinou ovládanou hydraulicky a robustní převodovku Pankl; suchá hmotnost se drží zhruba kolem 109 kg.

    Výhody používání "KTM 450 EXC"

    Hlavní devizou je hutný, ale kultivovaný zátah – 450 EXC táhne od volnoběhu a ochotně se sbírá ve středních otáčkách, takže v technickém enduru není nutné motor přetáčet. Široce odstupňovaná 6stupňová převodovka umožní jak pomalé trialové pasáže, tak rychlé přejezdy, a PDS zadek udržuje výtečnou trakci na kořenech a kamení. Podvozek WP navíc poskytuje přesnou odezvu předního kola a dobrou oporu při brzdění na sypkém povrchu.

    Doplňkovou přidanou hodnotou je elektronika: dvě volby map zapalování, volitelná kontrola trakce a u modelů 2024+ i quickshifter pro řazení nahoru pod plynem. Řízení motoru Keihin s 42mm tělesem škrticí klapky dávkuje plyn plynule bez cukání a standardní ventilátor chladiče stabilizuje teploty při pomalé jízdě. Nové enduro generace (2024+) používá Offroad Control Unit (OCU) bez klasických pojistek a relé, která zjednodušuje diagnostiku i opravy v terénu.

    Servisně potěší snadný přístup: vzduchový filtr Twin Air vyměníte bez nářadí přes boční panel airboxu a olejový okruh má papírový filtr a dvě sítka pro rychlou kontrolu nečistot. Ventilové vůle se seřizují podložkami (shim-under-bucket), přístup usnadňují víka na hlavě a jednoduché rozvody SOHC. Robustní převodovka Pankl a hydraulická spojka DDS snášejí časté podřazování i záběry v prudkých výjezdech, přičemž díly jsou široce dostupné a sdílí je řada KTM.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 450 EXC" již použité

    Nastartujte motor zcela studený bez přidání plynu a sledujte stabilitu volnoběhu i zvuky rozvodů (cvakání rozvodového řetězu a napínáku nesmí být výrazné). Zkontrolujte kouř z výfuku – modrý signalizuje spalování oleje, bílý může ukazovat na vodu v cylindru; po záběru přidejte plyn a sledujte, zda motor nevynechává. Sejměte boční kryt airboxu, prohlédněte filtr Twin Air a těsnění víka – hledejte prach za filtrem a zrnka na sacím traktu; sejměte víčko oleje a zkontrolujte emulzi (možný průnik chladicí kapaliny). Prohlédněte hadičky chlazení a weep hole vodní pumpy na stopy úniku a zkontrolujte konektory EFI (TPS, vstřikovač) u krku rámu, zda nejsou zateklé nebo zlomené.

    Proveďte zkušební jízdu a otestujte řazení 2→3→4 pod zatížením – sledujte falešné neutrály a tvrdé dorazy. Otestujte funkci quickshifteru (u 2024+) řazením nahoru bez spojky při středních otáčkách a posuďte plynulost; pokud není, zkontrolujte polohu snímače na táhle. Zmáčkněte spojku a vyzkoušejte záběr do kopce na vyšší kvalt – prokluz prozradí unavené lamely; zkontrolujte těsnost hlavního a pracovního válce spojky Brembo a barvu kapaliny. Prohlédněte řetězovou sadu (profil zubů, axiální vůli unašeče a rovinu rozety) a nastavte napnutí podle manuálu, abyste odhalili vytahaný řetěz nebo křivou kyvku.

    Zvedněte motocykl na stojan, chyťte za vidlici a kolo a zkontrolujte vůli v krku řízení; zhoupněte zadek a otestujte vůle v horním a spodním oku PDS. Prohlédněte kluzáky 48mm vidlice na rýhy a stlačte předek se stisknutou brzdou – sledujte únik oleje z gufer; zkontrolujte tlumič PDS na "pot" kolem pístnice. Zkontrolujte rovinnost ráfků 21/18", házivost kotoučů 260/220 mm a otestujte brzdný účinek i návrat páček; prohlédněte rám na vlasové trhliny zejména u úchytu PDS, pod krkem a u stupaček a zkontrolujte chladiče na promáčkliny. Otestujte elektriku: přepněte mapy 1/2, aktivujte TC, zapněte světla/klakson/blinkry (u homologovaných verzí) a sledujte kontrolky OCU (2024+); ověřte, zda výfuk má katalyzátor a motocykl odpovídá STK, pokud chcete jezdit po silnici.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem449 cm³
    Výkon42 kW (57 k) při 8500 ot/min
    Točivý moment50 Nm při 6500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP XACT 48mm
    Zadní odpruženíWP XACT monoshock
    Přední brzdaBrembo 260mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika140/80-18

    Rozměry

    Délka2285 mm
    Šířka825 mm
    Výška1275 mm
    Výška sedla960 mm
    Rozvor1482 mm
    Hmotnost111 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže9 l
    Spotřeba paliva5.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiElektrický startér, Map Select, LED osvětlení
    Informace o modeluVýkonný enduro motocykl s čtyřtaktním motorem
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi