Na prodej je KTM Duke 390 s pouhými 13 000 km. Motorka je v perfektním stavu a je možné ji řídit s řidičským průkazem A2. Plasty jsou čisté a ošetřené speciálními produkty. Nedávno byl proveden servis, včetně výměny brzd za nové Brembo červené. Pneumatiky byly vyměněny před měsícem a byly namontovány Diablo Rosso 3. Olej v brzdách byl také vyměněn. Motorka se prodává s originálním výfukem, a k dispozici je také další výfuk, Mivv GP Pro za 250 euro. K tomu je k dispozici centrální jednotka Rapid Bike pro KTM Duke 390 za 100 euro. Tento stroj je ideální jak pro začátečníky, tak pro ty, kteří chtějí získat zkušenosti. Motor je silný a motorka je skvělá jak na výlety, tak i na každodenní cestování. Cena je mírně k jednání.
2017
13.000 km
Včetně všech poplatků
KTM 390 Dukesport
novafeltria
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi