Na prodej je KTM Superduke 1290 R, vyrobená v roce 2017, s najetými pouze 25 869 km. Motorka je ve výborném stavu a disponuje několika zajímavými doplňky, které zvyšují její výkon a bezpečnost. Mezi tyto doplňky patří tlumič řízení Hyperpro, padací rámy, maska displeje, powerparts sedla, mini blinkry a laděný výfuk. Motorka také prošla pravidelnou údržbou, má novou STK, novou baterii a nové pneumatiky, což zajišťuje její bezproblémový provoz. Jedná se o skvěle vybavený stroj, který poskytuje nejen výborné jízdní vlastnosti, ale i stylový vzhled.
2017
25.869 km
Včetně všech poplatků
KTM 1290 Super Duke R
Písek
KTM 1290 Super Adventure je vlajkovou lodí dobrodružných cestovních motocyklů s výrazným agresivním designem. Ostré linie kapotáže a kontrastní oranžové prvky podtrhují závodní geny značky a zároveň evokují připravenost na dlouhé trasy.
Komfortní posed vzniká kombinací širokých řídítek a nastavitelného sedla, které minimalizují únavu i po stovkách najetých kilometrů. Štíhlý podsedlový rám usnadňuje přesedání a dodává stroji kompaktní atletický vzhled.
Masivní kapotáž se subtilními aerodynamickými křidélky nepůsobí jen stylově – pomáhá udržovat stabilitu při vyšších rychlostech a dodává stroji sochařsky propracovaný profil, který zaujme na každé silnici.
Citlivá zpětná vazba z podvozku i rámu zaručuje naprostou kontrolu v zatáčkách i na nestabilním povrchu. Každý náklon do oblouku je plynulý a jistý, ať už jedete po okresce nebo v lesní cestě.
Možnost rychlého přepnutí jízdních režimů umožňuje přizpůsobit chování motocyklu okamžitě podle počasí či stavu vozovky. Přesné dávkování výkonu přináší pocit bezpečí i při agresivnější jízdě.
Dlouhý dojezd bez častých zastávek a přidané úchyty pro montáž kufrů přeměňují tento stroj na spolehlivého partnera pro vícedenní výpravy. Komfort spolujezdce a dostatek prostoru na zavazadla otevírají dveře reálným cestovním plánům.
Prohlédněte upevnění podsedlového nosiče a zadní kapotáže a otestujte aretaci sedla, a dávejte pozor na uvolněné panty a zlomené západky, které po náročných terénních výjezdech mohou ztratit tuhost.
Projeďte se v různých jízdních režimech a rychle přepínejte z Enduro módu na Street mód, a sledujte, že ABS i kontrola trakce správně reagují bez náhlých výpadků, protože vadné moduly se projevují opožděnou nebo nadměrnou intervencí systému.
Ověřte stav předního odpružení kolem čepu řízení a manžet tlumičů – netěsné těsnění či vůle v hlavě řízení často ukazují na intenzivní používání mimo silnici a mohou vyžadovat nákladné opravy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi