Nabízím k prodeji motorku s objemem 125 ccm a výkonem 11 kW, kterou je možné řídit od 16 let s řidičským oprávněním A1. Motorka je v dobrém stavu, má najeto 41 000 km a v posledních 5 000 km jsem neměl žádné problémy. Motorka pochází z Itálie, jsem druhým majitelem, ačkoliv první majitel ji položil na zem, což způsobilo odření na pravé straně, které ale není výrazné. Po zakoupení jsem provedl několik úprav, včetně nových zrcátek, rukojetí a brzdové a spojkové páčky. Je vybavena laděným výfukem Akrapovič, který má drobné škrábance, avšak na zvuku to nemá žádný vliv – zní skvěle. Má max. rychlost podle technického průkazu 114 km/h, ale při své jízdě jsem dosáhl 105 km/h. Hmotnost motorky je 150 kg a nosnost 250 kg. Podvozek je navržen jak pro sportovní jízdu, tak pro nováčky, což usnadňuje ovládání i při prvních jízdách. Kola by měla vydržet 2-3 sezóny. Olej a filtr byly měněny před 1 000 km. Motorka je hravá, dobře zatáčí a nabízí pohodlnou jízdu v jakýchkoli podmínkách.
2017
41.000 km
Včetně všech poplatků
KTM DUKE 125 2017 Akrapovic
Vídeň
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi