**Popis motocyklu** Motocykl má najeto 27 500 km a je v dobrém stavu. Mezi jeho významné doplňky patří: - Držák SPZ Rizoma - Výfuk Sc Project - Tmavé plexi - Chrániče Barracuda - Černé páčky z ergalu Zadní pneumatika je ve velmi dobrém stavu, s opotřebením na 85 %. Motocykl je vybaven všemi originálními doplňky, včetně dvou plexi BMW (jedno černé a jedno průhledné), originálních páček a výfuku, šroubů v místech chráničů a držáku SPZ. Byl pravidelně servisován, naposledy v září 2024. Technická kontrola proběhla v květnu 2025. V rámci údržby byl vyměněn řetěz, ozubená kola a pastorek (s fakturou), a také vodítko řetězu pro prevenci opotřebení. Motocykl má jemnou prasklinu na plastu a malý škrábanec na výfuku, které způsobil předchozí majitel.
2017
29.000 km
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Varese
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi