BMW R1200 GS (verze 2017) je motorka ve výborném stavu, na kterou se můžete spolehnout. S pouhými 8000 km na tachometru představuje téměř novou možnost pro všechny milovníky dvoukolových strojů. Byla vždy skladována v garáži a měla pouze jednoho majitele, což se odráží v jejím skvělém vzhledu i výkonu. Motor s objemem 1170 cc je nejen výkonný, ale také spolehlivý. Motorka je vybavena plnou výbavou, která zahrnuje dynamický balíček s čtyřmi mapováními motoru (Silnice, Enduro, Dynamické a Déšť), LED světla, chromovaný výfuk a vyhřívané rukojeti se dvěma úrovněmi. Dále je zde monitorování tlaku v pneumatikách RDC, chrániče rukou, asistence při startu do kopce, elektroasistovaná převodovka, ABS Pro a DCT Pro. Motorka také disponuje touring balíčkem, který zahrnuje tempomat a dynamické ESA (automatické nastavení výšky motocyklu), stejně jako Keyless Ride a asistenci při řazení Pro. Je připravena pro navigaci a nabízí komfort v podobě automatické funkce denního svícení. Navíc je k dispozici zadní kufřík GIVI, který zvyšuje praktičnost motorky. Celkově je tento model perfektní volbou pro ty, kteří hledají kombinaci výkonu a komfortu. Motorka je připravena k osobnímu zhlédnutí a kontrole.
2017
8.000 km
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GSR 1200 GS
Solofra - Avellino - Av