**Popis motorky:** Tato motorka je k vidění v Padově a nabízí řadu výjimečných funkcí a vylepšení, která byla zvolena přímo ve výrobním závodě BMW. **Stav motorky:** Motorka je v perfektním stavu a je vybavena množstvím speciálního příslušenství pro maximální komfort a bezpečnost při jízdě. **Doplnky a vybavení:** - DTC (Dynamická kontrola trakce) pro zvýšení stability - Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) pro optimální jízdní vlastnosti - Moderní LED světlomety pro lepší viditelnost - Keyless Ride pro pohodlný přístup bez klíčů - Denní svícení pro zvýšenou bezpečnost - Kontrola rozjezdu do kopce usnadňující start na svahu - Palubní počítač Pro poskytující důležité informace o jízdě - Asistent řazení Pro pro hladký přehoz mezi převody - Mód jízdy Pro pro přizpůsobení výkonu a chování motorky různým podmínkám - Komfortní, Touring a Dynamický balíček pro zvýšení pohodlí a zážitku z jízdy - Příprava pro navigaci pro snadnější orientaci - Chromovaný výfukový systém pro vynikající vzhled - Vyhřívané rukojeti pro jízdu v chladnějším počasí - Controlla tlaku pneumatik pro bezpečnější jízdu - Regulator rychlosti pro komfortní cestování na delších trasách - Ochrana ruky a bílé LED směrové světlo pro větší bezpečnost - ABS Pro pro efektivní brzdění v různých podmínkách - Alarmové systémy pro ochranu motorky - Závazné zavazadlo vlevo/vpravo pro praktické uložení osobních věcí - Stylový balíček 2 pro estetické vylepšení motorky Tato motorka je perfektní volbou pro všechny, kteří hledají kombinaci výkonu, komfortu a bezpečnosti.
2017
20.958 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1200 GSAbs my17
Padova - Pd
BMW R 1200 GS je vlajkovým adventurním modelem od BMW Motorrad, uvedeným v roce 2004 a vyráběným až do roku 2019. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválec boxer o objemu 1 170 cm³ s DOHC rozvodem a čtyřmi ventily na válec, ve verzi LC od roku 2013 doplněný kapalinovým chlazením. Motor dává 81 kW (109 k) při 7 750 ot./min a 120 Nm točivého momentu při 6 000 ot./min, přičemž síla putuje přes šestistupňovou manuální převodovku a kardanový pohon. Podvozek sestává z předního Teleleveru se 190 mm zdvihu a zadního Paraleveru se 200 mm zdvihu, což zaručuje stabilitu i v náročném terénu. Na 19" předním a 17" zadním kole najdete kotouče o průměru 305 mm vpředu a 265 mm vzadu s integrovaným ABS Pro, optimalizovaným pro jízdu v náklonu. Elektronické jízdní režimy Rain, Road, Dynamic a Enduro spolu s ASC a DTC umožňují přizpůsobit odezvu motoru a trakční asistenci konkrétním podmínkám. Volitelně lze dokoupit ESA (elektronické nastavení odpružení), vyhřívané sedlo a gripy, boční kufry či ochranné rámy. Sedlo je nastavitelné v rozmezí 850–890 mm a palivová nádrž o objemu 20 l umožňuje dojezd až kolem 350 km na jedno natankování. S provozní hmotností přibližně 225 kg a legendární spolehlivostí se R 1200 GS stala ikonou mezi cestovními endury.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi