Motocykl BMW K 1600 GT z roku 2017 je k dispozici k prodeji. Má najeto 39.700 km a výkon motoru činí 118 kW. Motocykl pochází od prvního majitele a je v perfektním a originálním stavu, nehavarovaný a bez kosmetických vad. Technicky je zcela v pořádku, má kompletní dokumentaci včetně COC listu, manuálu a servisky s pravidelným BMW servisem, poslední provedený v květnu 2022. Kromě sériové výbavy je tento model doplněn o řadu užitečných funkcí a příslušenství: - Adaptivní natáčecí světla - Bezproblémové připojení Bluetooth - DTC (Dynamic Traction Control) - Dynamic ESA (elektronicky řízený podvozek) - Denní svícení - Hill Start Control - Pro Gear Shift Assistant - ECE + příprava audio systému a navigace - Centrální zamykání - Bezpečnostní paket a paket výbavy - Reversing Assist - ABS Pro - Systém RDC (monitorování tlaku v pneumatikách) - Přídavné světlomety - Inteligentní nouzové volání a Teleservices - Alarm proti krádeži Cena motocyklu je uvedena bez navigace, s možností zakoupení včetně BMW Navigator VI za 459.000 Kč. Tento motocykl je vystaven na prodejně, a nabízíme též individuální rozvoz po celé České republice a Slovensku.
2017
39.700 km
Včetně všech poplatků
BMW K1600GT, TOP stav,serviska 1.maj,zpátečka,i na splátky
Karlovy Vary
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi