Motocykl BMW GT, zakoupený jako nový u autorizovaného dealera v Německu. Od roku 2021 má jednoho majitele v České republice. S výkonem 118 kW a pravidelným servisem v autorizovaném servisu BMW, což je doloženo ve služební knížce, se aktuálně nachází po servisu (7.8.2025 na 43.292 km). Motocykl je nehavarovaný a nachází se v vynikajícím technickém i vizuálním stavu. Cena nové motorky byla přibližně 720.000 Kč. Výbava zahrnuje: - ABS - TCS - imobilizér - adaptivní světlomety - bluetooth - DTC - bezklíčový přístup - denní svícení - asistent rozjezdu do kopce - audiosystém BMW včetně přípravy pro navigaci - originální navigaci BMW - elektronický podvozek ESA - přídavné světlomety - alarm - vyhřívané rukojeti - elektricky stavitelný plexi štít - tempomat - sada tří originálních kufrů včetně opěrky a brzdového světla - kontrola tlaku v pneumatikách - zpátečka - inteligentní nouzové volání SOS - vyhřívané obě sedačky a mnoho dalšího.
2017
43 km
Včetně všech poplatků
BMW K1600GT r.v.2017,1.majitel v ČR, maximální výbava
Pardubice Iii
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi