Motocykl z roku 2017, dovezený z Německa, se nachází ve skvělém stavu a byl garážován. Má platnou německou STK do 21.08.2027, která je uznávaná také v ČR. K motocyklu náleží COC list, servisní knížka a dva originální klíče. Poslední servis byl proveden 27.03.2024 při nájezdu 19.563 km. Pneumatiky jsou v dobrém stavu s prozíranými 80%. Motocykl je vybaven bohatou výbavou včetně ABS, ASC a ESA (elektronicky nastavitelný podvozek). K dispozici jsou různé jízdní režimy: RAIN, ROAD a DYNAMIC. Mezi dalšími doplňky najdete originální boční kufry BMW, bezklíčkový přístup (Keyless Ride), elektronickou zpátečku (Reverse assist), řadicí asistent PRO (Quickshifter), tempomat, SOS systém, vyhřívané hefty a sedačky, elektricky nastavitelný plexi štít, padací rámy, rádio, Bluetooth, přídavná mlhová světla a systém kontroly tlaku v pneumatikách (RDC). Motocykl je také vybaven hlavním stojanem. Možnost výkupu motocyklů v hotovosti.
2017
19.563 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
České Budějovice
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi