Motor má za sebou pravidelnou údržbu, poslední servis proběhl při 53 000 km. Nové pneumatiky, které byly vyměněny při 55 000 km, zajišťují výbornou jízdní stabilitu. Při této údržbě došlo také k výměně senzorů pneumatik a ložiska předního kola, což přispívá k bezpečnosti a pohodlí při jízdě. Všechny servisní faktury a zapečetěná servisní knížka jsou k dispozici, což dokazují pečlivou péči o motorku. Motor byl servisován autorizovaným dealerem BMW, s výjimkou výměny pneumatik, které byly provedeny mimo jejich síť.
2017
57.132 km
BMW K 1600 GT je vrcholný sportovně-cestovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2010 jako nástupce modelu K 1300 GT. V jeho srdci pracuje řadový šestiválec o objemu 1 649 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, který vyvíjí 118 kW (160 k) při 6 750 ot./min a točivý moment 175 Nm při 5 250 ot./min. Směrem dopředu nakloněný motor o 50° optimalizuje těžiště a pomáhá dosahovat vynikajícího průběhu výkonu i při nízkých otáčkách. Šestistupňová převodovka s kardánovým pohonem zajišťuje hladké a téměř bezúdržbové přenosy síly. Podvozek sestává z Duoleveru vpředu a Paraleveru jednoramenné zadní vidlice, což přináší stabilitu a precizní vedení stopy ve všech jízdních situacích. Integrovaný systém ABS Pro a dynamická kontrola trakce DTC udržují motocykl pod kontrolou i při razantním brzdění a náklonech v zatáčkách. Komfort jízdy zvyšuje elektronické nastavení odpružení ESA II, vyhřívání rukojetí a sedla, tempomat a několik jízdních režimů přizpůsobených povrchu a stylu jízdy. 10,25" TFT displej s navigací BMW ConnectedRide, Bluetooth a USB portem poskytuje intuitivní ovládání multimédií, komunikace a navigace. Díky objemu nádrže 26,5 l a aerodynamickému štítu nabízí K 1600 GT dojezd kolem 350–400 km a vynikající ochranu proti větru. Ergonomicky tvarované sedlo a nastavitelné opěry zaručují pohodlí i na dlouhých etapách, zatímco prémiové lakování a doplňky podtrhují exkluzivní charakter tohoto motocyklu.
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GTblauw/zwart GT bestickering
Hoofddorp