Motocykl dovezený z Německa, druhý majitel. Je ve výborném stavu s platnou německou STK do 10.07.2027 a COC listem. K dispozici jsou dva klíče a servisní knížka, poslední servis byl proveden při najetí 34.771 km. Pneumatiky mají 70% životnosti. Motocykl je garážovaný a v originálním stavu, bez havarování. Na motocyklu je nainstalována bohatá výbava, zahrnující ABS, ASC a elektronicky nastavitelný podvozek ESA s režimy COMFORT, NORMAL a SPORT. Dále jsou k dispozici jízdní režimy RAIN, ROAD a DYNAMIC. Součástí výbavy jsou také tři originální BMW kufry, bezklíčkový přístup (Keyless Ride), kontrola tlaku v pneumatikách (RDC), příprava pro navigaci, tempomat, vyhřívané hefty a sedačky, elektrické plexi, padací rámy, rádio a Bluetooth, a přídavná mlhová světla. Motocykl je určený pro ty, kteří hledají spolehlivého a komfortního společníka na cesty s množstvím užitečných funkcí.
2017
34.771 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
České Budějovice
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi