Motocykl o objemu 1600 ccm, vyrobený v roce 2017, má najeto 53 000 km a pochází z Německa, kde měl pouze jednoho majitele. Vystupuje ve velmi dobrém stavu a je kompletně servisován v autorizovaném servisu BMW, s plnou servisní historií. Poslední servis byl proveden při 47 500 km. Vybavení motocyklu zahrnuje: - ABS (protiblokovací systém kol) - TCS (systém kontroly trakce) - imobilizér - adaptivní světlomety - bluetooth - DTC (systém detekce prokluzu) - denní svícení - TANKVAK BMW - asistent rozjezdu do kopce - elektronický podvozek ESA - přídavné světlomety - alarm - vyhřívané rukojeti - elektricky stavitelný plexi štít - tempomat - sada dvou bočních originálních kufrů - kontrola tlaku v pneumatikách - zpátečka - inteligentní nouzové volání SOS - vyhřívané obě sedačky Pneumatiky jsou v dobrém stavu. Motocykl je připraven k provozu a čeká na svého nového majitele.
2017
53.000 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT - 1. MAJITEL, PLNÝ SERVIS BMW
Třibřichy
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi