**Popis motorky: Yamaha R1 M - Limitovaná edice Ultima Serie** Tato Yamaha R1 M je ve výjimečném stavu, srovnatelná s novým modelem. Motorka nemá ani škrábanec, byla důkladně udržována a vždy garážována na stojanech s krytem. Platné dálniční známky a technická kontrola jsou již vyřízené, a právě byla provedena nová montáž pneumatik a servis. Motorka je vybavena příslušenstvím v hodnotě přes 8000 eur, které zahrnuje: - Kompletní výfuk ScRacing - Karbonové sedlo pro jednoho jezdce - Sedlo pro spolujezdce - Hadice v prostřihu - Sportovní vzduchový filtr - Nastavitelné stupačky a tlumiče Ohlins - Nastavitelné mono - Páčky brzdy a spojky z ergalu s kloubem - Řídící jednotka s 5 mapami, včetně odemčené racing mapy - Nastavitelné elektronické řazení - Měřič brzdného ABS s možností nastavení - Systém se 3 úrovněmi výšky pro wheelie - Elektronické tlumiče řízení - Kompletní sada převodovky - Dvojité kouřové kapotáže - Velký digitální tachometr s výměnnými pozadími Motorka byla změřena na zkušební stolici a jsou k dispozici všechny originální díly.
2016
7.000 km
Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R1M limited edition nuova
Gioia del Colle