Yamaha R1 M limitovaná edice ultima serie. Motocykl je v perfektním stavu, srovnatelný s novým – bez jakýchkoliv škrábanců. Byl pečlivě udržován a garážován na stojanech s krycí plachtou. Technická kontrola a dálniční známka jsou zaplaceny, motorka právě nově obutá a po servisu. Součástí motorky je více než 8000 eur příslušenství, které zahrnuje: - Kompletní výfuk ScRacing - Jednomístné karbonové sedlo (k dispozici také sedlo pro pasažéra) - Hadice v textilním opletu - Sportovní vzduchový filtr - Nastavitelné stupačky - Tlumiče Ohlins - Nastavitelný mono tlumič - Sklápěcí brzdové a spojkové páčky z ergalu - Řídící jednotka se 5 mapami včetně odemčeného závodního režimu - Nastavitelná elektronická převodovka a senzor ABS - Systém se 3 úrovněmi výšky zdvihu - Elektronický tlumič řízení - Kompletní přenosový kit - Dvojitá kapotáž se zakouřeným sklem - Velké digitální počitadlo km s výměnnými pozadími Motocykl je nastavený na zkušební stolici a k dispozici jsou také všechny originální díly.
2016
7.000 km
Yamaha YZF-R1 je ikonický supersport, který od roku 1998 neustále posouvá hranice výkonu, technologie a závodní DNA. Model 2025 je vybaven **kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem DOHC** o objemu **998 cm³**, s **crossplane klikovým hřídelem** (270°–180°–90°–180°) pro lineární točivý moment a závodní charakter. Motor dosahuje výkonu **200+ k (cca 147 kW)** při vysokých otáčkách a točivého momentu přes **112 Nm**. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s **YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle)** a **YCC-I (variabilní sání)**. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist, doplněná o **Quickshifter (QSS)** nahoru i dolů.
Rám tvoří **hliníkový Deltabox®**, zadní kyvná vidlice je rovněž hliníková. Přední odpružení zajišťují **43mm USD vidlice KYB** s plnou stavitelností, zadní tlumič je rovněž KYB s progresivním uchycením. Brzdy tvoří vpředu dva **320mm kotouče** s **radiálními čtyřpístkovými třmeny**, vzadu 220mm kotouč. Samozřejmostí je **náklonové ABS (Brake Control – BC)** a **Launch Control System (LCS)**.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Výška sedla činí **855 mm**, rozvor 1 405 mm, pohotovostní hmotnost je cca **202 kg**. Palivová nádrž má objem **17 l**, spotřeba se pohybuje kolem **6,5 l/100 km**. Maximální rychlost přesahuje **299 km/h** (elektronicky omezeno).
Elektronická výbava zahrnuje **plnobarevný TFT displej**, **Ride-by-Wire**, **Engine Brake Management (EBM)**, **Slide Control System (SCS)**, **Lift Control (LIF)**, **Power Delivery Modes (PWR)**, **Wheelie Control**, **Cruise Control**, **Launch Control**, **USB port**, **LED osvětlení** a **MyRide konektivitu**. Design je inspirován MotoGP strojem M1 – aerodynamická kapotáž, ostré linie, agresivní profil. Verze **R1M** přidává elektronické odpružení Öhlins ERS, karbonové díly a telemetrii pro okruhové použití.
Včetně všech poplatků
Yamaha YZF-R1M limited edition
Gioia del Colle
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi