Na prodej je motorka Triumph Tiger 800 XCA z roku 2016, která se nachází v top stavu a nabízí maximální výbavu. Tento model je v nejvyšší verzi XCA a je doplněn o řadu příslušenství. Motorka byla pravidelně servisována a je připravena na sezónu, stačí pouze jezdit. Podvozek je kompletně seřiditelný WP, což zajišťuje skvělou jízdní dynamiku. Mezi hlavními funkcemi naleznete tempomat, ABS, kontrolu trakce, vyhřívané sedačky pro řidiče i spolujezdce a vyhřívané rukojeti. Dále je vybavena originálními bočními ALU kufry, hlavním stojanem, spodním a horním padacím rámem, přídavnými světly a ALU kryty motoru a chladiče. Na motorce jsou také tři zásuvky 12V a vyšší plexi včetně originálního. Byl proveden kompletní servis předních a zadních tlumičů. Na motorce bylo najeto 51 tisíc kilometrů, jejíž stav a vzhled jsou výborné, bez nutnosti dalších investic. Je vybavena výfukem Leo Vince, který je namontován spolu s originálním. Byla vyměněna baterie, olej, řetěz a pneumatiky (poslední výměna v 4/22). Motorka pochází od pečlivého majitele a byla zakoupena v České republice. Doporučuje se osobně vidět. Možnost rozumné dohody na místě nebo výměny za BMW R 1250 GS s doplatkem.
2016
51.000 km
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Včetně všech poplatků
riumph Tiger 800 XCA
Ždánov