Motocykl byl používán v České republice od roku 2016, původně dovezený z Německa s najetými 6.000 mílemi. Disponuje laděnými výfuky, k nimž jsou přiloženy originální výfuky zabalené v krabici. Na motocyklu je také širší zadní nosič za opěrkou řidiče pro koženou brašnu, přičemž originální nosič je rovněž součástí nabídky. Motocykl je vybaven nízkým předním plexi a dodatkovo je k dispozici jedno vysoké plexi pro případný swap. Je osazen gelovým originálním touring sedlem, ke kterému je přiloženo původní sedlo. Součástí prodeje je i podkládací zvedák vyrobený speciálně pro model Rocket III. Dále je motocykl vybaven ukazatelem zařazené rychlosti GiPro a ukazatelem nabíjení baterie. V průběhu používání došlo k dvěma lehčím nehodám, které byly řešeny výměnou dílů za nové v servisu Triumph. První incident se týkal podklouznutí na olejové skvrně v roce 2017, při němž nebylo nutné rovnání ani seřizování. Druhé poškození vzniklo kolizí s jiným motocyklem do levého zadního kufru, které bylo vyřešeno nákupem nového kufru a ochranného rámu, k čemuž je možné doložit fakturu. V roce 2022 proběhla výměna alternátoru a regulátoru dobíjení. Motocykl je v dobrém stavu a prodává se s důvodem omlazení stájí a přechodu na lehčí model.
2016
9 km
Triumph Rocket 3 je ultimátní power cruiser, který redefinuje pojem výkonu na dvou kolech. Pohání ho **kapalinou chlazený tříválcový motor DOHC** o objemu **2 458 cm³**, což je největší sériově vyráběný motocyklový motor na světě. Dosahuje výkonu **180 k (132 kW)** při 7 000 ot./min a točivého momentu **225 Nm** při 4 000 ot./min. Palivový systém tvoří vícebodové elektronické vstřikování s elektronickým ovládáním škrticí klapky. Výfukový systém je nerezový 3-1 s trojitým výstupem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním a funkcí torque-assist.
Rám je **hliníkový monokok**, přední odpružení tvoří 47mm USD vidlice Showa s nastavitelným tlumením, zadní tlumič Showa RSU s piggyback nádobkou a hydraulickým nastavením předpětí. Brzdy jsou špičkové: vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 300mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Hill Hold Control**.
Motocykl je osazen 17″ předním a 16″ zadním kolem s pneumatikami 150/80 R17 vpředu a 240/50 R16 vzadu. Výška sedla činí **773 mm**, rozvor 1 677 mm, pohotovostní hmotnost je **291 kg**. Palivová nádrž má objem **18 l**, spotřeba se pohybuje kolem 6,8 l/100 km. Maximální rychlost přesahuje **225 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **jízdní režimy (Rain / Road / Sport / Rider)**, **tempomat**, **plnobarevný TFT displej**, **bezklíčové startování**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **kontrolu tlaku v pneumatikách**, **rychlořazení (Triumph Shift Assist)** a volitelný **Find My Bike Tracker**. Limitované edice jako **Rocket 3 Storm R / GT** nebo **Evel Knievel Edition** přidávají exkluzivní design, chromované nádrže a prémiové doplňky.
Včetně všech poplatků
Triumph Rocket III Touring
Kačice