Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Moto Guzzi / Moto Guzzi V9 / Moto Guzzi V9 Bobber

    2016 Moto Guzzi V9 Bobber • 33.554 km

    vynikající stavservisní historieoriginální vybavenízárukapopularita modelukosmetické vadynájezdstáříterénní použitíproblémy s dostupností dílů
    2016 Moto Guzzi Moto Guzzi V9 - 33 554 km - Fotka 1
    1 / 40

    Přehled

    Motocykl Moto Guzzi Bobr je ve vynikajícím stavu, prakticky jako nový. Po sedmadvaceti dnech od zakoupení byl přiveden na první údržbu, při které majitel zvolil výměnu za model Batman (MGX-21). V současnosti je Bobr umístěn na Kašperských Horách. Jedná se o stroj bez optických vad na výfuku, který je vybaven originálním padákem a kufry. Všechny servisní údržby byly prováděny odborně v autorizovaném servisu. K motocyklu se poskytuje Kozí záruka, která reflektuje dlouholetou zkušenost a péči o motocykly Moto Guzzi. Společnost se specializuje výhradně na motocykly Moto Guzzi, nabízejí nové, předváděcí i použité stroje a disponují solidním skladem náhradních dílů jak nových, tak použitých.
    Rok

    2016

    Nájezd

    33.554 km

    129.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V9 Bobber

    Sušice


    Zábavná jízda, doporučujiSpolehlivý motocykl s příjemným zvukemNejlepší vstupní supersport, jaký jsem kdy mělNula problémů za 12 k kmSkvělý styl a výkon pro jezdceIdeální na městské ježděníVynikající ovladatelnostPohodlné sedlo na delší trasyPerfektní kombinace retro a modernyRychlá a jednoduchá údržba

    Informace o modelu

    "Moto Guzzi V9"

    O modelu "Moto Guzzi V9"

    Moto Guzzi V9 je středně těžký retro cruiser z Mandella del Lario, postavený na příčně uloženém 90° dvouválci „small block“ o objemu 853 cm³. Je vzduchem chlazený, se dvěma ventily na válec a OHV rozvodem, spojený se 6stupňovou převodovkou a kardanovým pohonem. Starší verze (Euro 4) nabízí cca 55 k (40 kW) a 62 Nm, novější po modernizaci (Euro 5) se dostaly na zhruba 65 k (48 kW) a 73 Nm. Nízké sedlo okolo 785–790 mm, pohotovostní hmotnost kolem 210–215 kg a 15l nádrž z něj dělají přístupný, ale dospělý stroj pro každodenní ježdění i víkendové toulky; s omezením lze provozovat i v režimu A2.

    Designově existují dvě klíčové větve: elegantnější V9 Roamer s vyššími chromovanými prvky a 19" předním kolem (100/90-19) a drsnější V9 Bobber s krátkými blatníky, širokými řídítky a balonovými pneumatikami 130/90-16 vpředu a 150/80-16 vzadu. Typickým znakem je podélně uložený V-twin, který ukazuje válce do stran, a u novějších ročníků také LED denní svícení ve tvaru orla. Ergonomie kombinuje mírně vpřed posazené nohy s uvolněným trupem, takže motorka působí „malá na šířku“ a pohodlně se manévruje.

    Technicky staví V9 na ocelovém dvojitém kolébkovém rámu, 40mm konvenční vidlici a dvojici zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s radiálně orientovaným 4pístkem Brembo a vzadu 260mm kotouč s dvoupístkem; samozřejmostí je dvoukanálové ABS. Elektronika zahrnuje MGCT – dvoustupňovou kontrolu trakce s možností vypnutí – a přehledný jednokruhový LCD přístroj s palivoměrem, dojezdem a často i ukazatelem zařazeného stupně; volitelně bývá k dispozici konektivita Moto Guzzi MIA.

    Výhody používání "Moto Guzzi V9"

    Hlavní devizou V9 je hutný zátah od nízkých otáček a plynulý přenos síly přes kardan, což oceníte ve městě i na okreskách. Geometrie s delším rozvorem kolem 1465 mm dává stabilitu, ale díky úzkému profilu motoru a nízkému těžišti motorka působí lehce a čitelně při pomalých manévrech. Suchá, přesně dávkovatelná spojka a solidně odstupňovaná 6stupňová převodovka podporují komfortní, klidný styl jízdy.

    Elektronická výbava je jednoduchá, ale účelná: dvoukanálové ABS drží jistotu na mokru, MGCT s dvěma úrovněmi citlivosti hlídá prokluz na horším povrchu nebo s balonovými gumami Bobberu. LED světla u novějších ročníků zlepšují viditelnost, přístroje zobrazují užitečná data včetně dojezdu a volitelný modul MIA přidá navigační pokyny a záznam jízdních dat. Díky přímé odezvě plynu a kultivovaným mapám motoru je reakce na plyn přirozená, bez cukání.

    Servisní výhody plynou z konstrukce Moto Guzzi: šroubovo-maticové seřizování ventilů je přístupné po sejmutí vík hlav válců, intervaly pro olej a kontrolu ventilů jsou obvykle po 10 000 km a kardan nevyžaduje pravidelné čištění ani mazání jako řetěz. Samostatné náplně pro motor, převodovku a koncový převod zjednodušují údržbu a prodlužují životnost komponent. Díly podvozku (vidlice 40 mm, dva zadní tlumiče) jsou robustní a snadno servisovatelné, brzdy s běžnými rozměry kotoučů mají dobrou dostupnost destiček.

    Na co si dát pozor při koupi "Moto Guzzi V9" již použité

    Zkontrolujte pohon kardanu a těsnost koncového převodu. Zvedněte zadní kolo (na paddock stojanu) a protočte jej – sledujte nadměrnou vůli při rychlých změnách směru otáčení a poslouchejte klepání z uložení. Prohlédněte manžetu kardanu u výstupu z převodovky na praskliny a kolem hrušky finálu zkontrolujte stopy oleje; po zkušební jízdě otřete plochu a sledujte, zda se neobjeví čerstvé mapy. Proveďte zkušební jízdu a při 50–70 km/h v 3.–4. stupni střídavě přidávejte/ubírejte plyn – rázové reakce a hučení mohou signalizovat opotřebení kloubů nebo ložisek.

    Prohlédněte kola, pneumatiky a přední část podvozku. Na Bobberu zkontrolujte nerovnoměrné sjíždění (cupping) široké přední 130/90-16, na Roameru pečlivě zkontrolujte výplet a korozi kolem niplů 19" ráfku; kolo protočte a sledujte házivost. Zatlačte na předek a poslechněte si vidlici – neměla by cvakat, potit olej ani se zadrhávat; podívejte se po rýhách na vnitřních trubkách. Změřte tloušťku brzdových destiček, zkontrolujte kotouč 320 mm na vibrace při brzdění z 80–40 km/h a otestujte, že ABS zasáhne na šotolině bez chybové kontrolky.

    Prověřte motor, elektroniku a servisní historii. Nastartujte za studena a sledujte, zda motor chytá bez dlouhého točení a drží stabilní volnoběh bez chcípání; kovové klepání po zahřátí může značit špatně seřízené vůle ventilů. Vyšroubujte měrku oleje a zkontrolujte barvu a zápach (přepálený olej nebo kovové třpytky jsou varovné), nahlédněte do servisní knihy po 10 000 km intervalech a potvrzené výměny oleje v převodovce a finálu. Otestujte funkci MGCT – přepněte úrovně 1/2 a na kluzkém povrchu krátce akcelerujte, aby se rozsvítila indikace zásahu – a ověřte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne; v servisu si nechte ověřit dostupné aktualizace ECU (Euro 4/5 mapy) a zkontrolujte kabeláž pod sedlem a u krku řízení na oděrky či vlhkost.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem853 cm³
    Výkon40 kW (55 k) při 6250 ot/min
    Točivý moment73 Nm při 3000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanový hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíTeleskopická 40mm
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 260mm kotouč
    Přední pneumatika110/80 R18
    Zadní pneumatika180/55 R17

    Rozměry

    Délka2180 mm
    Šířka840 mm
    Výška1130 mm
    Výška sedla785 mm
    Rozvor1465 mm
    Hmotnost199 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže15 l
    Spotřeba paliva4.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, trakční kontrola, LED osvětlení
    Informace o modeluRetro naked bike s charakteristickým V-twin motorem
    Informace o generaciModerní interpretace klasického designu Moto Guzzi

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi