Stylový motocykl Moto Guzzi V7 II Stornello v retro designu se prvky scrambleru. Moto Guzzi je v původním stavu, ideální pro milovníky klasických strojů. Přítomné na fotkách jsou odlišné detaily, jako například jiný přední štítek, řídítka s příčkou (cross bar), jiné boční panely a tlumiče Bitubo. Všechny původní komponenty jsou k dispozici. Tento vzácný stroj byl vyroben v limitované sérii, pouze 1000 kusů. Motor je vzduchem chlazený s kardanovým pohonem, zdvihový objem činí 744 cm³ a výkon dosahuje 48 koní. Motocykl je vybaven sportovním výfukem značky Arrow a zadními tlumiči Bitubo, jejichž hodnota nových je cca 1000 EUR. Moto Guzzi V7 II Stornello byla garážována ve vytápěné garáži na stojanu a pod krytem. Jako druhý majitel byl motocykl v zimě skladován bez baterie a s benzínovým stabilizátorem přidaným do nádrže. Pneumatiky jsou původní, ale již zralé na výměnu. Kompletní servis je zdokumentován v tabulce na obrázku. Jedná se o sběratelský kousek, který zaujme každého, kdo ocení kvalitní a esteticky vydařené motocykly.
2016
200.000 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V7 II Stornello
Slovensko
Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.
Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.
Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.
Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.
Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.
Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.
Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.
Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.
Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi