Na prodej je motorka s ročníkem 2016 a nájezdem 42 595 km. Motorka je ve skvělém technickém stavu, o kterou bylo vždy řádně postaráno. Byla spolehlivým společníkem na cestách, včetně výletu do Itálie. I přes vyšší nájezd se na motorce najde nějaká kosmetika, ale výkon a technické parametry jsou bez problémů. Disponuje novými vidlicemi (kompletními), ložiskem, brzdovými kotouči a destičkami, pneumatikami, kapaliny a řetězovou sadou. Motorka je vybavena bezpečnostními prvky, jako jsou padací rámy, kryty páček a padací protektory. Dále je k dispozici USB zásuvka a dva klíče. Olej byl měněn pravidelně každých 3500 km. Motorka je vhodná pro řidiče s řidičským oprávněním skupiny A2, s výkonem 35 kW. Důvodem prodeje je přechod na větší stroj. K motorce budou přidány i některé náhradní díly a stojan na zadní kolo.
2016
42.595 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 390
Hýskov
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi