Nabízím k prodeji motorku ročníku 2016, která má najeto 42 595 km. Je vhodná pro řidiče s řidičákem skupiny A2, protože má výkon 35 kW. O motorku bylo vždy pečlivě postaráno a její technický stav je vynikající. Nikdy mě nezklamala a bez problémů mě dovezla do Itálie a zpět. I přes kosmetické drobnosti, které jsou důsledkem najetých kilometrů a stáří, je motorka mechanicky v perfektním stavu. Je vybavena padacími rámy, kryty páček a padacími protektory pro zvýšení bezpečnosti. K motorce přidám také několik náhradních dílů a stojan na zadní kolo. Mezi technické výhody motorky patří nové vidlice (komplet), ložisko, brzdové kotouče a destičky, nové pneumatiky, kapaliny a řetězová sada. Motorka je také vybavena USB zásuvkou a dostanete k ní 2 klíče. Olej byl pravidelně měněn každých 3500 km. Důvodem prodeje je touha po větší motorce.
2016
42.595 km
Včetně všech poplatků
KTM DUKE 390 35KW
Hýskov
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi