KTM EXC 200 z roku 2016 s najetými 255 mth je v perfektním stavu a nabízí bohatou výbavu pro všechny nadšence enduro jízdy. V zadním kole je instalován Mousse, zatímco v předním kole je duše. Motorka má nové chladiče a silentbloky, čímž zajišťuje optimální výkon a komfort při jízdě. Dále je vybavena novou baterií a nedávno vyměněným olejem v převodovce. Přední pumpa i spojková pumpa byly kompletně repasovány. Vůči opotřebení byla připravena také bronzová pouzdra v bendixu. Při úpravě byl také instalován Fmf koleno Gold Series, což přispívá k lepšímu výkonu. Motorka má nová ložiska v předním kole, přední LED světlo pro lepší viditelnost a čerstvé komponenty včetně nového spojkového sňeku, pushing rod, odvzdušňovacího šroubu a nového gufera u hřídele. Byla jezděna na kvalitním oleji Motul 800. KTM EXC 200 je ideální volbou pro každého, kdo hledá spolehlivou a dobře udržovanou motorku nejen pro cross, ale i pro enduro závody.
2016
255.000 km
Včetně všech poplatků
KTM EXC 200
Plzeň
KTM 300 EXC je legendární dvoutaktní enduro motocykl, který si drží status krále hard endura. Pro rok 2026 zůstává jediným homologovaným dvoutaktem v nabídce KTM, splňujícím normu EURO5+. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec o objemu 293 cm³ s elektronickým vstřikováním paliva TPI, kompresním poměrem 12,8 : 1 a výkonem přes 40 k. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulickým ovládáním Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 5/8 x 1/4".
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XPLOR s ručním nastavením, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro závodní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s enduro pneumatikami. Výška sedla činí 960 mm, světlá výška 370 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 103,4 kg. Palivová nádrž má objem 9 l, spotřeba se pohybuje kolem 2,8 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km v lehkém terénu.
Elektronická výbava zahrnuje nový start/stop spínač, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), LCD displej, lithium-iontovou baterii 2 Ah a systém EMS od Continentalu. Airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu s minimálním rizikem vniknutí vody, filtr Twin Air je snadno přístupný bez nářadí.
KTM 300 EXC je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají lehký, výkonný a spolehlivý stroj pro technicky náročné traily, extrémní enduro nebo závody typu Erzbergrodeo. READY TO RACE v každém smyslu slova.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi