Stav motorky:
Prodávám motorku s motorickým výkonem 11 kW, kterou lze řídit s řidičským průkazem skupiny A1. Rok výroby je 2016, motorka má ABS a najeto má 36xxx km.
Doplňky a úpravy:
Historie motorky:
Jsem druhý majitel motorky v ČR, byla dovezena z Rakouska, kde byl první majitel. K motorce jsou dva klíčky a servisní knížka.
Stav motoru:
Motorka byla nedávno v servisu, kde bylo zjištěno, že motor stále klepe. Opravy za desítky tisíc nebyly provedeny, motor byl pouze vypláchnut. Od té doby jsem ujel přibližně tisíc kilometrů, při kterých nebyly zaznamenány žádné problémy. Řetěz je již rezavý a doporučuji jeho výměnu.
Důvod prodeje:
Přecházím na vyšší třídu (A2).
Cena:
Vzhledem ke stavu motoru jsem ochotný na ceně slevit a uvádím to přímo, abych předešel případným nedorozuměním.
2016
36.000 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 125
Záblatí
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi