Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Kawasaki / Kawasaki Ninja ZX-10R / Kawasaki ZX-10R Ninja

    2016 Kawasaki ZX-10R Ninja • 3.310 km

    nízký nájezdmoderní technologiekvalitní pérovánírychlý a obratnýzávodní elektronikakosmetické vadyneoriginální dílypovrchové poškrábáníhistorie nehodyvyšší stáří podvozku
    2016 Kawasaki Kawasaki Ninja ZX-10R - 3 310 km - Fotka 1
    1 / 9

    Přehled

    Na prodej je motocykel Kawasaki ZX10R s podvozkem z roku 2013 a motorem z roku 2016, který má najeto pouhých 3310 km (viz foto). Tento stroj je vybaven kompletní závodní elektronikou a budíky, včetně oboustranného quickshifteru, což zajišťuje skvělou ovladatelnost a dynamiku jízdy. Pérování je zajištěno kvalitními K-tech komponenty a součástí nabídky jsou také náhradní kola, což rozšiřuje možnosti využití motorky. V rámci zimní sezóny je k dispozici možnost parkování motocyklu na celé zimní období 2024/2025 s kapacitou pro 150 motocyklů.
    Rok

    2016

    Nájezd

    3.310 km

    175.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Kawasaki ZX-10R Ninja

    Liberec


    Nejlepší lehce ovladatelný supersport, co jsem kdy mělSkvělý výkon na silnici i na okruhuSpolehlivost bez závad za 15 000 kmÚžasný zážitek z jízdyPerfektní rovnováha mezi výkonem a komfortemIdeální motorka pro začínající závodníkyVýborný design a aerodynamikaMoje naježděné kilometry jsou jen radostCítím se bezpečně i při vyšších rychlostechSkvělý servis a dostupné náhradní díly

    Informace o modelu

    "Kawasaki Ninja ZX-10R"

    O modelu "Kawasaki Ninja ZX-10R"

    Kawasaki Ninja ZX-10R je litrový superbike úzce navázaný na závodní úspěchy ve WorldSBK a patří k referencím třídy. Čtyřválec o objemu 998 cm³ nabízí špičkový výkon 149 kW (203 k) při cca 13 200 ot./min a s přetlakovým sáním Ram Air dokáže krátkodobě navýšit výkon až k ~213 k. Rám typu twin-spar, šestiosá IMU a široká škála elektronických asistentů dávají ZX-10R pověst stroje, který je na okruhu stejně jistý jako na rychlých okreskách.

    Design staví na aerodynamice – generace od roku 2021 má kapotáž s integrovanými winglety, vyšší čelní štít a kompaktní zadní partie pro lepší downforce a stabilitu ve vysokých rychlostech. LED světlomety a ostré linie podtrhují závodní původ, ergonomie je sportovní, ale s rozumným prostorem pro pohyb jezdce při překlápění v esíčkách. Sedlo je úzké u nádrže pro lepší sevření koleny, což pomáhá při brzdění i výjezdech.

    Podvozek tvoří 43mm obrácená vidlice Showa Balance Free Front Fork a zadní tlumič Showa BFRC-lite s externí nádobkou, oba s plnou nastavitelností. O stabilitu se stará elektronický tlumič řízení Öhlins, brzdění zajišťují dva 330mm kotouče s radiálními monobloky Brembo a inteligentní ABS KIBS. Novější roky přidávají 4,3" TFT displej s Bluetooth, tempomat, delší kyvku a delší rozvor pro stabilnější výjezdy; pohotovostní hmotnost se pohybuje okolo 207 kg a nádrž má 17 litrů.

    Výhody používání "Kawasaki Ninja ZX-10R"

    Hlavní devízou je precizní kombinace motoru a šasi. Agregát má silný střed a ochotně točí k omezovači, zatímco kratší finální převod u modelů 2021+ (16z přední pastorek) zlepšuje akceleraci z pomalých zatáček. Geometrie s delší kyvkou dává skvělou trakci na výjezdech a stroj působí jistě i při agresivním brzdění na nerovném povrchu.

    Elektronika patří k nejpokročilejším ve třídě: S-KTRC (prediktivní kontrola trakce) s více úrovněmi, KLCM (launch control), KEBC (řízení brzdění motorem), KCMF (kontrola chování v náklonu napříč systémy) a vícerežimové mapy výkonu. KQS (quickshifter) funguje pro řazení nahoru i dolů, tempo na dálnici u novějších ročníků udrží tempomat a přehlednost zvyšuje TFT s konektivitou Rideology. Elektronické škrticí klapky zajišťují jemnou a přesnou odezvu plynu.

    Technicky těží ZX-10R z bytelných komponentů a závodní provázanosti – servisní intervaly oleje jsou obvykle 12 000 km/12 měsíců a kontrola vůlí ventilů po 24 000 km. Slipper/assist spojka snižuje únavu levé ruky a zklidňuje podřazování, ocelové brzdové hadice a kvalitní třmeny drží výkon i na okruhu. Dostupnost dílů, setupů podvozku a příslušenství (mapy, nastavení BFF/BFRC) je díky popularitě modelu velmi široká.

    Na co si dát pozor při koupi "Kawasaki Ninja ZX-10R" již použité

    Proveďte zkušební jízdu a zatěžujte převodovku na 2. a 3. stupeň v 7–10 tis. ot./min; sledujte, zda kvalt nepadá do neutrálu nebo „nevykopává“. Zkontrolujte studený start a poslechněte napínák a rozvodový řetěz – nadměrné cvakání či kovové zvuky po zahřátí signalizují problém. Prohlédněte chladič a olejový chladič; zkontrolujte promáčklé lamely a případné prosakování po kamíncích z okruhu.

    Zvedněte předek a zkontrolujte vůli v krku řízení i hladký chod ložisek, poté prohlédněte vidlice Showa BFF a zadní BFRC-lite na únik oleje a poškozené prachovky. Změřte házivost a opotřebení brzdových kotoučů, otestujte brzdný výkon a plynulost zásahu KIBS při prudkém brzdění na rovině. Prohlédněte ráfky z vnitřní i vnější strany na stopy po únikách z kerbů a zkontrolujte rovnost kyvky, zejména u strojů se stopami po pádu.

    Zapněte zapalování a otestujte elektroniku: přepínejte režimy, změňte úrovně S-KTRC a vyzkoušejte KQS pro řazení nahoru i dolů při střední zátěži. Sejměte sedlo a prohlédněte kabeláž a konektory IMU/ECU, hledejte dodatečné „krabičky“ (rychlopal, fuel controller) a zkontrolujte, zda instalace není laicky napojená. Ověřte shodu VIN a nájezdu s diagnostikou, zkontrolujte stav řetězové sady; u modelů 2021+ ověřte, že je namontován správný 16z přední pastorek a že nebyla neodborně odstraněna katalyzátorová vložka (hrozí chybové kódy a nelegální emise).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem998 cm³
    Výkon147 kW (200 k) při 13200 ot/min
    Točivý moment114.9 Nm při 11400 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíShowa BPF 43mm
    Zadní odpruženíShowa Balance Free
    Přední brzdaBrembo M50 330mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2085 mm
    Šířka750 mm
    Výška1185 mm
    Výška sedla835 mm
    Rozvor1450 mm
    Hmotnost207 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.1 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiKTRC, KIBS ABS, Launch Control, Quickshifter
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou aerodynamikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi