Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Kawasaki / Kawasaki Ninja ZX-10R / Kawasaki ZX-10R 2016 Gen 5 26500Km Superbike

    2016 Kawasaki ZX-10R 2016 Gen 5 26500Km Superbike • 26.500 km

    skvělý výkonmoderní technologiedobrá ovladatelnostvýborný stavuchování hodnotyvyšší nájezdmožné opotřebeníkosmetické vadynízké odpruženíriziko poruchy elektronik
    2016 Kawasaki Kawasaki Ninja ZX-10R - 26 500 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Kawasaki ZX-10R, rok 2016, najeto 26500 km, ve výborném stavu. Motorka byla upravena s důrazem na funkční a kvalitní komponenty, které výrazně zlepšily ovladatelnost, stabilitu a celkové chování. Výkon činí přibližně 160 kW (218 hp). Úpravy v celkové hodnotě přes 230 000 Kč.

    Origo rider aids:

    • KQS – rychlořazení nahoru i dolů (Quickshifter / Blipper)
    • S-KTRC – pokročilá kontrola trakce
    • KLCM – launch control
    • KEBC – Engine Brake Control
    • IMU - 6-axis Inertial Measurement Unit
    • KIBS - Intelligent Braking System

    Významné úpravy:

    • Titax kovaná kola (60 000 Kč) – výrazně nižší neodpružená hmotnost, lepší reakce řízení
    • RPtuning výfukový systém (30 000 Kč) – nižší hmotnost, lepší průběh výkonu, hlubší zvuk
    • Zadní tlumič YSS (30 000 Kč) – lepší přenos síly a stabilita v náklonech
    • OEM Kawasaki Racing vačková hřídel (15 000 Kč) – ostřejší charakter motoru
    • Sací hrdla JetPrime (12 500 Kč) – rychlejší odezva na plyn
    • KTmoto Bi-LED přední světlo s denním svícením (12 500 Kč) – moderní vzhled, silnější svítivost
    • Brembo pumpa 19RCS (10 000 Kč)
    • ECU flash (10 000 Kč)

    Motorka je bez dalších investic, plně připravená na sezónu, precizně udržovaná a nikdy nehavarovaná.

    Možné alternativy: Kawasaki ZX10R, ZX-10R 2016, Yamaha R1, Suzuki GSX-R1000, Honda CBR1000RR, BMW S1000RR, Aprilia RSV4, Ducati Panigale, GSXR 1000, CBR 1000 RR, R1M, ZX10RR, S1000RR, Panigale V4, RSV4 Factory.

    Rok

    2016

    Nájezd

    26.500 km

    285.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Kawasaki ZX-10R 2016 Gen 5 26500Km Superbike

    Teplice


    Nejlepší lehce ovladatelný supersport, co jsem kdy mělSkvělý výkon na silnici i na okruhuSpolehlivost bez závad za 15 000 kmÚžasný zážitek z jízdyPerfektní rovnováha mezi výkonem a komfortemIdeální motorka pro začínající závodníkyVýborný design a aerodynamikaMoje naježděné kilometry jsou jen radostCítím se bezpečně i při vyšších rychlostechSkvělý servis a dostupné náhradní díly

    Informace o modelu

    "Kawasaki Ninja ZX-10R"

    O modelu "Kawasaki Ninja ZX-10R"

    Kawasaki Ninja ZX-10R je litrový superbike úzce navázaný na závodní úspěchy ve WorldSBK a patří k referencím třídy. Čtyřválec o objemu 998 cm³ nabízí špičkový výkon 149 kW (203 k) při cca 13 200 ot./min a s přetlakovým sáním Ram Air dokáže krátkodobě navýšit výkon až k ~213 k. Rám typu twin-spar, šestiosá IMU a široká škála elektronických asistentů dávají ZX-10R pověst stroje, který je na okruhu stejně jistý jako na rychlých okreskách.

    Design staví na aerodynamice – generace od roku 2021 má kapotáž s integrovanými winglety, vyšší čelní štít a kompaktní zadní partie pro lepší downforce a stabilitu ve vysokých rychlostech. LED světlomety a ostré linie podtrhují závodní původ, ergonomie je sportovní, ale s rozumným prostorem pro pohyb jezdce při překlápění v esíčkách. Sedlo je úzké u nádrže pro lepší sevření koleny, což pomáhá při brzdění i výjezdech.

    Podvozek tvoří 43mm obrácená vidlice Showa Balance Free Front Fork a zadní tlumič Showa BFRC-lite s externí nádobkou, oba s plnou nastavitelností. O stabilitu se stará elektronický tlumič řízení Öhlins, brzdění zajišťují dva 330mm kotouče s radiálními monobloky Brembo a inteligentní ABS KIBS. Novější roky přidávají 4,3" TFT displej s Bluetooth, tempomat, delší kyvku a delší rozvor pro stabilnější výjezdy; pohotovostní hmotnost se pohybuje okolo 207 kg a nádrž má 17 litrů.

    Výhody používání "Kawasaki Ninja ZX-10R"

    Hlavní devízou je precizní kombinace motoru a šasi. Agregát má silný střed a ochotně točí k omezovači, zatímco kratší finální převod u modelů 2021+ (16z přední pastorek) zlepšuje akceleraci z pomalých zatáček. Geometrie s delší kyvkou dává skvělou trakci na výjezdech a stroj působí jistě i při agresivním brzdění na nerovném povrchu.

    Elektronika patří k nejpokročilejším ve třídě: S-KTRC (prediktivní kontrola trakce) s více úrovněmi, KLCM (launch control), KEBC (řízení brzdění motorem), KCMF (kontrola chování v náklonu napříč systémy) a vícerežimové mapy výkonu. KQS (quickshifter) funguje pro řazení nahoru i dolů, tempo na dálnici u novějších ročníků udrží tempomat a přehlednost zvyšuje TFT s konektivitou Rideology. Elektronické škrticí klapky zajišťují jemnou a přesnou odezvu plynu.

    Technicky těží ZX-10R z bytelných komponentů a závodní provázanosti – servisní intervaly oleje jsou obvykle 12 000 km/12 měsíců a kontrola vůlí ventilů po 24 000 km. Slipper/assist spojka snižuje únavu levé ruky a zklidňuje podřazování, ocelové brzdové hadice a kvalitní třmeny drží výkon i na okruhu. Dostupnost dílů, setupů podvozku a příslušenství (mapy, nastavení BFF/BFRC) je díky popularitě modelu velmi široká.

    Na co si dát pozor při koupi "Kawasaki Ninja ZX-10R" již použité

    Proveďte zkušební jízdu a zatěžujte převodovku na 2. a 3. stupeň v 7–10 tis. ot./min; sledujte, zda kvalt nepadá do neutrálu nebo „nevykopává“. Zkontrolujte studený start a poslechněte napínák a rozvodový řetěz – nadměrné cvakání či kovové zvuky po zahřátí signalizují problém. Prohlédněte chladič a olejový chladič; zkontrolujte promáčklé lamely a případné prosakování po kamíncích z okruhu.

    Zvedněte předek a zkontrolujte vůli v krku řízení i hladký chod ložisek, poté prohlédněte vidlice Showa BFF a zadní BFRC-lite na únik oleje a poškozené prachovky. Změřte házivost a opotřebení brzdových kotoučů, otestujte brzdný výkon a plynulost zásahu KIBS při prudkém brzdění na rovině. Prohlédněte ráfky z vnitřní i vnější strany na stopy po únikách z kerbů a zkontrolujte rovnost kyvky, zejména u strojů se stopami po pádu.

    Zapněte zapalování a otestujte elektroniku: přepínejte režimy, změňte úrovně S-KTRC a vyzkoušejte KQS pro řazení nahoru i dolů při střední zátěži. Sejměte sedlo a prohlédněte kabeláž a konektory IMU/ECU, hledejte dodatečné „krabičky“ (rychlopal, fuel controller) a zkontrolujte, zda instalace není laicky napojená. Ověřte shodu VIN a nájezdu s diagnostikou, zkontrolujte stav řetězové sady; u modelů 2021+ ověřte, že je namontován správný 16z přední pastorek a že nebyla neodborně odstraněna katalyzátorová vložka (hrozí chybové kódy a nelegální emise).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem998 cm³
    Výkon147 kW (200 k) při 13200 ot/min
    Točivý moment114.9 Nm při 11400 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíShowa BPF 43mm
    Zadní odpruženíShowa Balance Free
    Přední brzdaBrembo M50 330mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2085 mm
    Šířka750 mm
    Výška1185 mm
    Výška sedla835 mm
    Rozvor1450 mm
    Hmotnost207 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva7.1 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiKTRC, KIBS ABS, Launch Control, Quickshifter
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou aerodynamikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi