Na prodej je Honda CRF 1000L Africa Twin Adventure Sports, kterou vlastní první majitel. Motorka je ve skvělém stavu a plně funkční, připravená k okamžitému ježdění. Pravidelně servisována a garážována, s dokumentací všech servisních úkonů. Výměna oleje byla prováděna každých 6000 km. Motorka má platnou STK do června 2027 a byla zakoupena a servisována v Honda Plzeň. Je vybavena pneumatikami Michelin Anakee Adventure, které mají najeto pouze 3000 km. Mezi doplňky patří centrální stojan, boční a zadní nosiče, a tři hliníkové bedny SW-Motech. Také je osazena chrániči páček Barkbusters.
2016
3.000 km
Včetně všech poplatků
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Rokycany
Honda CRF 1000 L Africa Twin staví na tradici dobrodružných motocyklů s volným duchem, které se nezaleknou ani nejdrsnějších tras. Ostré tvary kapotáže nad předním kolem a robustní rám naznačují připravenost na výpravy daleko za hranice asfaltu.
Vzpřímená jízdní pozice a prostorné sedlo nabízejí maximální komfort bez kompromisů na ovladatelnosti. Nastavitelný čelní štítek účinně chrání před větrem a umožňuje hladké přechody mezi městem, okreskami i štěrkovými cestami.
Přehledný digitální kokpit s logickým uspořádáním údajů dává jezdci veškeré informace na dosah oka. Díky modulárnímu systému příslušenství si Afrika Twin snadno přizpůsobíte pro krátké výlety i vícedenní expedice.
Lehký a přesto pevný rám spolu s dlouhým zdvihem odpružení přinášejí jistotu v zatáčkách i na hrbolatých cestách. Každý manévr je plynulý a přesný, ať už jedete klidnou dálnicí, nebo měníte směr na kamenité cestě.
Jednoduché přepínání jízdních režimů umožňuje rychle přizpůsobit chování motocyklu aktuálním podmínkám. Vystřídáte-li režimy Tour, Gravel nebo Urban, pocítíte optimální dávkování výkonu a asistence bez nutnosti zastavovat.
Vysoký posed a ergonomie řídítek minimalizují únavu i po několika stovkách kilometrů. S Afrikou Twin zažijete komfort sportovního naháče i stabilitu dobrodružného endura v jednom stroji.
Otestujte přepínání jízdních režimů a vyzkoušejte rychlé přechody mezi Tour a Gravel módem, a dávejte pozor na prodlevy nebo varovné hlášky na displeji, protože mohou signalizovat problémy s elektronikou nebo zanesené konektory.
Odšroubujte kryt motoru a důkladně prohlédněte ochranné plechy pod motorem, a sledujte promáčknutí či sváry, které ukazují na tvrdé zacházení v terénu a mohou znamenat nutnost výměny drahých dílů.
U modelů vybavených dvouspojkovou převodovkou DCT vyzkoušejte automatické i manuální řazení při nízké rychlosti a prudkých akceleracích, a pozor na hlučné „klapání“ nebo zadrhávání při podání řadicího požadavku, protože servis DCT jednotky je náročný a drahý.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi