Ducati Monster 1200R, rok výroby 2016, s najetými 25 tisíci km, je vynikající kousek, který byl celou dobu v péči jedné majitelky. Motorka byla kupována a pravidelně servisována v Ducati Praha, má elektrickou servisní knížku a je ve velmi pěkném stavu, bez jakýchkoliv poškození či vyblednutí. Byla vždy garážována. Tato verze R je nejsilnějším naháčem, který kdy Ducati vyrobila. Je vybavena motorem Testastretta 11, který produkuje 160 koní a zaručuje nízkou hmotnost 180 kg. Mezi hlavní komponenty patří tlumiče Öhlins vpředu i vzadu, tlumič řízení, brzdy Brembo M50 se 4 pístky a kovaná kola Marchesini, shodná s modelem Panigale 1299. Motorka je doplněna karbonovými prvky a kovanými hliníkovými stupačkami. Mezi moderní výbavu patří LED světla a TFT displej. Na motorce je nainstalován Terminogne výfuk bez katalyzátoru, se kterým byl proveden upravený software v Ducati (flash disk k dispozici). Součástí je také originální výfuk s katalyzátorem a přední originální štítek proti větru. V letošním roce byla motorka podrobena výměně oleje, filtrů, brzdových kapalin a kapaliny spojky. Při slušném jednání může k motorce být přidána originální krycí plachta Ducati Monster.
2016
25.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 1200r
Všeruby
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi