Ducati Monster 1200R, rok výroby 2016, s najetými 25 tisíci km, je vynikající kousek, který byl celou dobu v péči jedné majitelky. Motorka byla kupována a pravidelně servisována v Ducati Praha, má elektrickou servisní knížku a je ve velmi pěkném stavu, bez jakýchkoliv poškození či vyblednutí. Byla vždy garážována. Tato verze R je nejsilnějším naháčem, který kdy Ducati vyrobila. Je vybavena motorem Testastretta 11, který produkuje 160 koní a zaručuje nízkou hmotnost 180 kg. Mezi hlavní komponenty patří tlumiče Öhlins vpředu i vzadu, tlumič řízení, brzdy Brembo M50 se 4 pístky a kovaná kola Marchesini, shodná s modelem Panigale 1299. Motorka je doplněna karbonovými prvky a kovanými hliníkovými stupačkami. Mezi moderní výbavu patří LED světla a TFT displej. Na motorce je nainstalován Terminogne výfuk bez katalyzátoru, se kterým byl proveden upravený software v Ducati (flash disk k dispozici). Součástí je také originální výfuk s katalyzátorem a přední originální štítek proti větru. V letošním roce byla motorka podrobena výměně oleje, filtrů, brzdových kapalin a kapaliny spojky. Při slušném jednání může k motorce být přidána originální krycí plachta Ducati Monster.
2016
25.000 km
Ducati Monster je silniční motocykl původně představený v roce 1993, který se stal ikonou jednoduchosti, agility a ikonického italského designu. Současný model Monster SP (2022) pohání kapalinou chlazený Testastretta 11° L-Twin o objemu 937 cm³ s DOHC a čtyřmi ventily na válec, jenž produkuje 81 kW (111 k) při 9 250 ot./min a 93 Nm při 6 500 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift pro bleskové řazení nahoru i dolů a ride-by-wire zajistí okamžitou odezvu na otevření plynu. Rám tvoří ocelový trubkový trellis s motorem jako nosnou součástí, doplněný přední 43mm plně stavitelnou USD vidlicí Showa a zadním monoshockem Sachs se 130 mm zdvihu. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III a brzdy tvoří dva 320 mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.30 vpředu a 245 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem vzadu, podpořené náklonově citlivým ABS. Monster SP nabízí čtyři jízdní režimy – Sport, Touring, Urban a Wet – a asistence v podobě Ducati Traction Control, Wheelie Control a Cornering ABS. 4,3″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem a Bluetooth umožňuje zobrazení hovorů, hudby či telemetrie. Sedlo ve výšce 820 mm, 16l nádrž a pohotovostní hmotnost 188 kg kombinují obratnost ve městě s jistotou na dálnici. Originální příslušenství jako Termignoni tlumič, ochranný kryt radiátoru, vyhřívané gripy či držáky brašen promění Monster SP v ideálního společníka na každodenní vyjížďky i víkendové dobrodružství.
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 1200r
Všeruby