**Popis motorky: BMW S1000RR 2016** Motorka má najeto 23 000 km a je v dobrém stavu. K dispozici je kompletní mapa s fakturami a historií údržby. Údržbu prováděl dealer předchozího majitele a majitel sám ji pečlivě udržoval. Každoročně byl měněn olej a filtr (použitý olej Motul 300V), i když najeto bylo méně kilometrů. **Doplňky a funkce:** - Tempomat - Vyhřívané rukojeti - Slick mód - Akrapovic tlumič (schválený) - Ochranné kryty - Motorová podpora (schopná zvednout obě kola nad zem) - Krátký držák poznávací značky - Extra sada pneumatik (Bridgestone Battlax) - Všechny originální součásti, včetně výfuku, jsou k dispozici **Stav:** Jedinou nevýhodou je matná skvrna na světlometu (viz foto). Motorka byla nedávno kompletně vyleštěna a i přes to, že se nejezdí často, je ve velmi dobrém stavu.
2016
23.471 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Vlierzele (Sint-Lievens-Houtem)