2016 Aprilia Tuono V4 1100 Factory, původ ČR • 13.000 km
Přehled
Na prodej je Aprilia Tuono V4 1100 Factory z roku 2016, která má najeto 13.000 km s doložitelným výpisem STK. Motorka má výkon 129 kW (175 koní) a objem motoru 1077 cm³. STK je platná do července 2027. Motorka byla zakoupena jako nová v České republice u autorizovaného prodejce Aprilia a je pravidelně servisována, včetně autorizovaného servisu při 1.000 km a 5.000 km. Každoročně byla prováděna výměna oleje a filtru, a brzdové a chladící kapaliny každé dva roky. Stav motorky je perfektní, nehavarovaná, nepoškozená a bez škrábanců. Funguje bez problémů a stále je silná i v porovnání s novějšími modely. Tento ročník má motor, který není tak utlumený emisemi a zůstává velice živý, i bez úprav. Motorka je v originálním stavu bez zásahu do motoru, výfuku nebo jednotky. K motorce byly dokoupeny funkční ochranné doplňky za 20.000 Kč od značky R&G Racing, které zahrnují padací protektory, kryty motoru, přední protektor osy kola, zadní protektory rolny na stojan, chránič výfuku a kryty chladičů, nastavitelné páčky. Verze Factory je vybavena tlumiči přední i zadní od značky Öhlins, tlumičem řízení Öhlins, nastavitelnou kontrolou trakce a rychlořazením. Součástí prodeje je manuál k obsluze, servisní knížka, zadní sedlo a originální páčky.
2016
13.000 km
Včetně všech poplatků
Prodejce
Aprilia Tuono V4 1100 Factory, původ ČR
Maršov
Informace o modelu
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Technické specifikace
Motor
Podvozek
Rozměry
Výkon
Ostatní
Podobné motorky
Nedávno zobrazené
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi