Yamaha Tracer MT-09 je velmi dobře zachovalá motorka, která byla pečlivě udržována. Má nový TÜV platný až do března 2027 a nedávno prošla velkým servisem při 41.015 km, což stálo téměř 1000 €. Servisní kniha je k dispozici. Na motorce jsou drobné známky používání, ale jinak je vše v odpovídajícím stavu. Doporučuje se motorku osobně zhlédnout a vyzkoušet, aby se mohl posoudit její stav. Motorka bude i nadále v provozu až do prodeje, přičemž převod bude proveden až po jejím odhlášení. Kromě toho je možné zajistit bezplatné doručení do vzdálenosti 50 km.
2015
41.015 km
Včetně všech poplatků
Yamaha Tracer 900TÜV 03/27 Große Inspektion wurde durchgeführt
Schlattstall (Lenningen)
Yamaha MT-09 představuje syrovou kombinaci agresivního designu a svižné ovladatelnosti. Ostrá přední maska s třemi LED světly a minimalistická kapotáž vytvářejí dojem stroje přímo vystřiženého z okruhu, přičemž si zachovávají praktičnost pro běžné použití na silnicích České republiky.
Úzký podsedlový profil spolu s nízkým těžištěm usnadňuje manévrování v městské dopravě i rychlé přechody mezi zatáčkami. Široká řídítka a vzpřímený posed nabízejí pohodlí i při delších trasách, aniž by se ztratila sportovní linka stroje.
Charakteristický zvuk paralelního trojválce a okamžitá odezva na plyn přinášejí pocit plného propojení jezdce se strojem. MT-09 je tak ideální volbou pro ty, kteří chtějí intenzivní zážitek z každé jízdy bez složité elektroniky narušující přímý kontakt s motocyklem.
Lehká konstrukce a citlivé řízení dávají jezdcům naprostou kontrolu při průjezdu městem i na okresních silnicích. Každý náklon do zatáčky je plynulý a přesný, což zvyšuje sebevědomí při svižné jízdě.
Silný tah v nízkých a středních otáčkách umožňuje snadné předjíždění, aniž byste museli lovit otáčky vysoko v červeném poli. To oceníte při rychlém průjezdu kolonou nebo při nečekaných nájezdech z vedlejších silnic.
Pohodlné sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu na delších trasách. Díky ergonomii navržené pro různé typy postav zůstává MT-09 komfortní i po stovkách kilometrů, ať už jedete mezi městy nebo objevujete venkovské silnice.
Prohlédněte upevnění zadního rámu a odmontujte boční panely, a sledujte praskliny a uvolněné šrouby; dávejte pozor na nerovné spáry a korozní stopy kolem svárů, protože drobné vady rámu mohou ovlivnit stabilitu a bezpečnost stroje.
Proveďte zkušební jízdu v různých režimech (Standard, A, B) a rychle přepínejte trakci i quickshifter, a sledujte cukání při řazení a blikání ikon na displeji; varujte se chybových hlášení a zpožděných reakcí, které naznačují opotřebení snímačů nebo poškozenou kabeláž.
Zkontrolujte stav čepů a manžet přední vidlice v servomotoru řízení; při mírném pootočení řídítek hledejte vůli a netěsnosti, protože nesprávné usazení ložisek nebo poškozené těsnění tlumičů vede k nezvyklým vibracím a snížené ovladatelnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi