Motorka je v excelentním stavu a byla pravidelně servisována v autorizovaném servisu Triumph, což je doloženo servisní knížkou. Byla udržována v bezchybné kondici, je druhým majitelem a je kompletně vybavena a připravena k jízdě. Mezi hlavní doplňky patří: - Výfuk LeoVince z černé nerezové oceli s uhlíkovou koncovkou a vyjímatelným db killerem. - Dva úchyty pro kufry značky Monokey Givi/Kappa. - Dva typy plexi: originální lakované černé a Puig vysoké kouřové černé, které je nastavitelný. - Originální hliníkový kryt chladiče Triumph a ochranná mřížka světla z hliníku. - Držák nářadí a ochranné tyče Triumph spolu s bočními ochrannými tyčemi Head. - Čtyři přídavná LED světla. - Originální podsvícený ovladač Triumph pro rukojeti a světla. - Kryty vyhřívaných rukojetí, rukojeti s vyjímatelnými spoilery a sklopná zrcátka. - Zvedáky řídítek SW-Motech a ochrana brzdové kapaliny z ergalu. - Černý nášlapník z hliníku a praktický nářaďák. - Upevnění tank lock na nádrž. K motocyklu budou předány také původní díly, které byly vyměněny, jako je výfuk, zrcátka a další. Postranní kufry na fotografiích nejsou součástí prodeje.
2015
47.500 km
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 800xcx
catania