Motorka vyniká svým výjimečně zachovalým stavem, přičemž má doložený nájezd pouze 14 000 km a je nehavarovaná. Servisní historie značky TRIUMPH je k dispozici a proběhla i technická kontrola (STK). Jedná se o inovovaný model TIGER 800 XCX MY2015 EURO3, který je vybaven novým managementem KEIHIN a elektronickým plynem. Moto bylo dovezeno a je registrováno v České republice. ### Výbava: - ABS (antiskluzový systém) - TCS (kontrola trakce) - Tempomat - Deflektor předního světla - Padáky - Alu kryt motoru - Centrální stojan - Bastry - Plexi s regulací - Přední sedlo COMFORT - Horní nosič GIVI Součástí ceny je také sezónní servis, který zahrnuje nový motorový olej, filtr a brzdovou kapalinu. Všechny dovezené motorky mají jasný původ, servisní historii a doložený nájezd km, bez jakýchkoliv havarovaných nebo poškozených strojů. Motorka je připravena k okamžitému použití a nevyžaduje žádné další investice do servisních úkonů. Na modelu lze také provést autorizovanou montáž sad na snížení výkonu na 25/35 kW s příslušným zápisem do technických průkazů.
2015
14.000 km
Triumph Tiger 800 je všestranný adventure motocykl, který kombinuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **799 cm³**, s kompresním poměrem 11,3 : 1. Motor dosahuje výkonu **95 k (69,9 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **79 Nm** při 8 050 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování s ride-by-wire technologií. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní kyvná vidlice je hliníková. Přední odpružení závisí na verzi: modely XR mají 43mm USD vidlice Showa, zatímco XC verze disponují 45mm USD vidlicemi WP s delším zdvihem. Zadní tlumiče jsou rovněž Showa nebo WP, s nastavitelným předpětím a odskokem. Brzdy tvoří vpředu dva 308mm kotouče s dvoupístkovými třmeny Nissin, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS je **vypínatelné**, stejně jako **kontrola trakce**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (XR verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (XC verze – drátěná kola). Výška sedla se pohybuje od **810 do 865 mm** podle verze, rozvor je cca **1 555–1 568 mm**, pohotovostní hmotnost činí **210–215 kg**. Palivová nádrž má objem **19 l**, spotřeba se pohybuje kolem 5,4 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **210 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů** (včetně Off-Road Pro), **plnobarevný 5″ TFT displej**, **tempomat**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **Bluetooth konektivitu**, **navigaci**, **DRL světla**, **systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)** a **Find My Bike Tracker**. Verze XCa a XRt nabízejí nejvyšší výbavu včetně mlhovek, hliníkových krytů chladiče, padacích rámů a přípravy pro GPS. Tiger 800 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají spolehlivý stroj do každého terénu s vysokým komfortem a výbornou ovladatelností.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 800 XCx TOP STAV 14000KM
Klabava u Rokycan