**Motocykl: Triumph Tiger 800 XRT** **Rok výroby:** 2015 **Barva:** bílo-modrá metalíza **Původ:** Švýcarsko, registrováno v ČR od 9/2017 **Majitel:** Druhý **Stav:** Motocykl je v bezvadném stavu a snadno ovladatelný. Byla pravidelně prováděna údržba, s historií servisu k dispozici. Na motorce je najeto lehce přes 50 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Garážovaná, vybavená novými pneumatikami (přední DOT 05/24, zadní DOT 42/23) s najetými cca 1500 km a se zcela novým akumulátorem (6/25). STK platná do 8/29. **Vybavení:** - Přídavná světla - Originální padací rám a padáky - Kryt chladiče a motoru - Přídavné mazání řetězu - Tři originální kufry včetně vnitřních tašek - Držák na navigaci/mobil - Vyhřívané rukojeti - Vyhřívané obě sedačky s přední výškově nastavitelnou - Přední a zadní kamera - Tempomat - Ukazatel tlaku pneumatik - Alternátor s vyšším výkonem (650W) pro lepší napájení elektroniky - Nabíjecí zásuvka u zapalování a dvě z levého boku (i pro spolujezdce) - Volby map plynu a různé nastavení trakce - ABS - Kryt předního světla - Centrální stojan - Ochranné kryty rukou - Dva klíče k motorce a kufrům Tento motocykl je ideální pro vášnivé jezdce a je k dispozici pouze pro vážné zájemce. Pro majitele je obtížné se s motorkou rozloučit, protože pro něj znamená mnoho.
2015
50.000 km
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 800 XR
Havlovice
Triumph Tiger 800 je univerzální cestovní enduro, které kombinuje lehkost a hbitost s pohodlím pro delší výpravy. Ostré linie kapotáže nad nádrží a úzký podsedlový prostor podtrhují sportovní charakter, aniž by přetížily estetiku.
Vzpřímená jízdní pozice a široká řídítka dodávají stroji jistotu v každé rychlosti – od pomalého předjíždění ve městě po svižné průjezdy okreskami. Nízké těžiště a kompaktní rozměry usnadňují manévrování i při plném zatížení kufry.
Zkušené ovládání se podepisuje na každém tahu plynu: motorka reaguje přesně a předvídatelně, což je ideální pro české silnice s proměnlivou kvalitou asfaltu či klikatými horskými úseky.
Pohodlí jezdce zajišťuje ergonomicky tvarované sedlo a nastavitelné plexi, které účinně chrání proti větru a minimalizují únavu při dlouhých přejezdech. Vzniká tak příjemný kompromis mezi sportovní hbitostí a turistickým komfortem.
Lehká stavba a citlivě vyladěný podvozek pomáhají překonávat nerovnosti bez ztráty stability. Stačí jedno pohlazení plynu a motorka hladce přejde z klidné jízdy do svižného tempa, aniž by ztratila jistotu v zatáčkách.
Elektronické jízdní režimy a kontrola trakce umožňují okamžitou adaptaci na různé podmínky – od suchého asfaltu po mokrou dlažbu. Přepnutí režimu zvládnete během jízdy, což zvyšuje bezpečnost a potěšení bez zbytečných přestávek.
Prohlédněte mechanismus nastavení čelního štítku a zatáhněte ho do krajních poloh; dávejte pozor na vůli v kloubech a opotřebení zarážek, protože volné plexi při vyšších rychlostech vibruje a ruší výhled.
Udělejte test rychlého přepínání jízdních režimů a současně prověřte reakci elektroniky; přepněte z Road do Sport režimu a prudce přidejte plyn, a sledujte prodlevu v zátahu a blikání varovných kontrolek – zpožděná odezva nebo chybová hlášení mohou signalizovat poruchu řídicí jednotky.
Proveďte vizuální kontrolu těsnění vodní pumpy a okolí hadic chladicí soustavy; ujistěte se, že nevidíte bílé usazeniny nebo kapky chladicí kapaliny, a dávejte pozor na zkřehnutí hadic, protože netěsnosti povedou k přehřívání motoru a těžko odhalitelným závadám.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi