**Popis motocykla** Moto Guzzi V7 II s najetými 17 000 km je vynikající volbou pro každého motorkáře. Tento model z roku 2015 je pečlivě udržovaný, ve skvělém stavu a připravený k jízdě. Disponuje moderními prvky jako ABS a kontrola trakce, což přispívá k bezpečnosti na silnici. Výkon motocyklu je podpořen 6stupňovou převodovkou a má hmotnost 190 kg na sucho. S objemem nádrže 21L a spotřebou 5,75L/100 km nabízí dojezd až 365 km a maximální rychlost 160 km/h. Motocykl je osazen kvalitním aftermarket vybavením, které zahrnuje: - Nastavitelné zadní tlumiče Shock Factory - Kit přední vidlice Matris F15K pro přesné nastavení - Tlumič výfuku Arrow, který zajišťuje výraznější zvuk - Pneumatiky Michelin Pilot Activ pro vynikající přilnavost a dlouhou životnost Dále jsou provedeny estetické a praktické úpravy, jako jsou: - Zadní LED světlo Bates - Blatník Kompo Tech - Neviditelný držák SPZ - Blinkry Rizoma Club - Zrcátko Rizoma One - Boční brašny Legend Gear a kožená boční brašna Baak - Klakson Denali 120db - Dvojitá USB zásuvka pro napájení zařízení - Integrovaný zámek na helmu Motor motocykla byl také optimalizován přeprogramováním ECU pro lepší výkon a byla přidána úprava olejového spaceru, která zvyšuje kapacitu oleje motoru z 1,6L na 2,5L. Moto Guzzi V7 II se vyznačuje kombinací vintage vzhledu a moderního výkonu, což z ní činí ideální volbu pro každodenní použití i dynamické jízdy. Je spolehlivá a připravená vyrazit na silnice bez dalších nákladů souvisejících s údržbou.
2015
17.100 km
Moto Guzzi V7 je nadčasový retro motocykl, který spojuje klasický italský design s moderní technikou. Pro rok 2025 je dostupný ve verzích V7 Stone, V7 Special a V7 Sport. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválcový motor do V o objemu 853 cm³ s příčným uložením, kompresním poměrem 10,5 : 1 a výkonem 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. Maximální točivý moment činí 79 Nm při 4 400 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Marelli MIU, řízené systémem Ride-by-Wire. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním. Sekundární převod zajišťuje kardanový hřídel.
Rám tvoří dvojitá kolébková konstrukce z oceli, zadní kyvná vidlice je rovněž ocelová. Přední odpružení zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, zadní dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo, vzadu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. ABS je dvoukanálové, verze Sport navíc nabízí náklonově citlivé ABS a kontrolu trakce s šestiosou IMU jednotkou.
Motocykl je osazen 18″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 100/90-18 vpředu a 130/80-17 vzadu. Výška sedla činí 780 mm, světlá výška 180 mm, rozvor 1 440 mm a pohotovostní hmotnost 218 kg. Palivová nádrž má objem 21 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 400 km.
Elektronická výbava zahrnuje TFT displej (verze Sport), digitální přístrojovku (Stone/Special), LED osvětlení s DRL ve tvaru orla, tempomat, USB port a jízdní režimy (Road / Rain / Sport). Design zůstává věrný tradici Moto Guzzi – s válci vystupujícími do stran, elegantními liniemi a ikonickým logem. V7 je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají stylový, pohodlný a charismatický motocykl s duší Mandella del Lario.
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V7 SportII Stone
Bruxelles