Moto Guzzi V7 Racer je výjimečný motocykl z první série (restyling 2012-2014), zaregistrovaný v roce 2015. Tento model je v limitované edici s číslem 1484 a jeho hodnota byla podstatně zhodnocena díky instalaci originálního Scrambler kitu Moto Guzzi, který zahrnuje: - Homologovaný výfuk Arrow 2 v 1 s logem Moto Guzzi - Satinovaný hliníkový štít - Boční části s číslem - Kryty vstřikovačů - Přední a zadní blatník - Nové manžety přední vidlice (vyměněny letos kvůli prasklině v gumě) - Zadní tlumiče s nastavitelnou maticí - Sada stupaček - Paprsková kola - Originální kryt nádrže Moto Guzzi - Dvojité sedlo a stupačky pro pasažéra - Standardní brzdový systém Brembo Motocykl je velmi podobný modelu Moto Guzzi Stornello a vyznačuje se kovově červeným rámem, který odlišuje sérii Racer od klasického modelu. K motocyklu patří také boční brašna vlevo GIVI Mt501s, která je součástí příslušenství, i když má znatelné opotřebení. Motocykl je ve skvělém stavu, byl pravidelně servisován každý rok na začátku sezóny a má najeto 21.000 km. První majitel měl motocykly pouze s 2000 km při jeho koupi v roce 2019. Pneumatiky Bridgestone Battlax ax41s jsou na zadním kole nově vyměněné (rok 2024). Součástí nabídky je také nějaké originální příslušenství, které bude předáno spolu s motocyklem.
2015
21.000 km
Moto Guzzi V7 je nadčasový retro motocykl, který spojuje klasický italský design s moderní technikou. Pro rok 2025 je dostupný ve verzích V7 Stone, V7 Special a V7 Sport. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválcový motor do V o objemu 853 cm³ s příčným uložením, kompresním poměrem 10,5 : 1 a výkonem 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. Maximální točivý moment činí 79 Nm při 4 400 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Marelli MIU, řízené systémem Ride-by-Wire. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním. Sekundární převod zajišťuje kardanový hřídel.
Rám tvoří dvojitá kolébková konstrukce z oceli, zadní kyvná vidlice je rovněž ocelová. Přední odpružení zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, zadní dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo, vzadu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. ABS je dvoukanálové, verze Sport navíc nabízí náklonově citlivé ABS a kontrolu trakce s šestiosou IMU jednotkou.
Motocykl je osazen 18″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 100/90-18 vpředu a 130/80-17 vzadu. Výška sedla činí 780 mm, světlá výška 180 mm, rozvor 1 440 mm a pohotovostní hmotnost 218 kg. Palivová nádrž má objem 21 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 400 km.
Elektronická výbava zahrnuje TFT displej (verze Sport), digitální přístrojovku (Stone/Special), LED osvětlení s DRL ve tvaru orla, tempomat, USB port a jízdní režimy (Road / Rain / Sport). Design zůstává věrný tradici Moto Guzzi – s válci vystupujícími do stran, elegantními liniemi a ikonickým logem. V7 je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají stylový, pohodlný a charismatický motocykl s duší Mandella del Lario.
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V 7Racer
San Martini Di Lupari