Moto Guzzi V7 Racer je výjimečný motocykl z první série (restyling 2012-2014), zaregistrovaný v roce 2015. Tento model je v limitované edici s číslem 1484 a jeho hodnota byla podstatně zhodnocena díky instalaci originálního Scrambler kitu Moto Guzzi, který zahrnuje: - Homologovaný výfuk Arrow 2 v 1 s logem Moto Guzzi - Satinovaný hliníkový štít - Boční části s číslem - Kryty vstřikovačů - Přední a zadní blatník - Nové manžety přední vidlice (vyměněny letos kvůli prasklině v gumě) - Zadní tlumiče s nastavitelnou maticí - Sada stupaček - Paprsková kola - Originální kryt nádrže Moto Guzzi - Dvojité sedlo a stupačky pro pasažéra - Standardní brzdový systém Brembo Motocykl je velmi podobný modelu Moto Guzzi Stornello a vyznačuje se kovově červeným rámem, který odlišuje sérii Racer od klasického modelu. K motocyklu patří také boční brašna vlevo GIVI Mt501s, která je součástí příslušenství, i když má znatelné opotřebení. Motocykl je ve skvělém stavu, byl pravidelně servisován každý rok na začátku sezóny a má najeto 21.000 km. První majitel měl motocykly pouze s 2000 km při jeho koupi v roce 2019. Pneumatiky Bridgestone Battlax ax41s jsou na zadním kole nově vyměněné (rok 2024). Součástí nabídky je také nějaké originální příslušenství, které bude předáno spolu s motocyklem.
2015
21.000 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V 7Racer
San Martini Di Lupari
Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.
Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.
Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.
Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.
Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.
Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.
Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.
Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.
Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi