Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 350 EXC / KTM exc 350 six days

    2015 KTM exc 350 six days • 254 km

    spolehlivostvýkonný motorudržovaná technikavýbava Akrapovičkosmetické vadyvyšší stářínájezdpoužíván v terénuškrábance a oděrkyběžné problémy lamel
    2015 KTM KTM 350 EXC - 254 km - Fotka 1
    1 / 7

    Přehled

    Prodám Ktm exc 350 six days

    Rok: 2015

    Najeto: 254 mth

    Motohodiny lehce přibývají, občas se to projede.

    Údržba:

    • Před 70 mth dělené go motoru
    • Nedávno měněná ložiska v předním a zadním kole + ložiska zadní brzdě
    • V zadním kole tubliss (teď úplně nový)
    • Nová baterka + startovací relátko + uhlíky ve startéru
    • Ventilátor

    Startování: Chytá krásně za studena i za tepla jak na startér, tak i na nakopávačku.

    Za studena se občas přilepí lamely, ale to je u KTM v těchto rocích běžné. Jak se ohřeje a po prvním rozjezdu, tak žádný problém.

    Motorka dostala vždy, co potřebovala, nikdy na ní nebylo šetřeno. Svod a koncovka od Akrapovič.

    Přidám k tomu 2 litry oleje do tlumičů.

    Stav: Není to úplně nová motorka, jeví známky používání, nějaké škrábance atd. Ježděná lesy, louky, odjetý jeden hobby závod.

    Důvod prodeje: Přechod na 2t.

    O ceně jsem ochoten jednat a při rychlé domluvě jsem ochoten dát slevu.

    Rok

    2015

    Nájezd

    254 km

    110.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM exc 350 six days

    Rychnov na Moravě


    Nejlepší enduro, co jsem kdy mělSkvělá ovladatelnost na trailuBez problémů za 5000 kmIdeální pro začátečníkyVýborný výkon a láska na první jízduLehký a výkonný strojSkvělá práce na těžkých terénechZábava každou chvíli

    Informace o modelu

    "KTM 350 EXC"

    O modelu "KTM 350 EXC"

    KTM 350 EXC (nejčastěji uváděný jako 350 EXC-F) je čtyřtaktní enduro střední kubatury, které stojí přesně mezi hravými 250 a silnějšími 450. Nabízí vyvážený poměr točivého momentu a ovladatelnosti, díky čemuž se hodí jak do technických úseků, tak pro rychlou soutěžní jízdu. Motor o objemu 349,7 cm³ s elektronickým vstřikováním a šestistupňovou převodovkou s širokým rozsahem z ní dělá všestranného parťáka pro hobby jezdce i závodní enduro.

    Design vychází z ostrých enduro linií KTM s úzkým profilem a ergonomií přizpůsobenou jízdě ve stupačkách. Palivová nádrž o objemu cca 8,5–9,0 l je štíhlá a umožňuje perfektní kontakt s koleny, sedlo je dlouhé a rovné pro snadný přesun váhy. Novější ročníky mají výrazné LED světlo a modernizované plasty s lepším prouděním vzduchu k chladičům, starší verze halogen a tradiční grafiku “Ready to Race”.

    Rám je z chrom-molybdenové oceli s vysokou torzní tuhostí, zadní pérování využívá bezpáčkové řešení PDS a vepředu najdete 48mm vidlici WP (XPlor u starších, XACT s uzavřenou patronou u novějších ročníků). Brzdy jsou radiální se zvlněnými kotouči 260/220 mm, hydraulicky ovládaná spojka DDS má ocelový koš s integrovaným primárním kolem. Suchá hmotnost se pohybuje okolo 104 kg, světlá výška zhruba 355 mm a kola v enduro standardu 21"/18" obutá do FIM pneumatik 90/90-21 a 140/80-18.

    Výhody používání "KTM 350 EXC"

    Hlavní devízou je vyvážený výkon – 350 nabízí tah odspodu lepší než 250, ale bez únavného „kopance“ 450. Motor jde ochotně do otáček, přitom je dobře dávkovatelný v technickém terénu a nezadusí se při pomalém trialování. Díky lehkému klikovému mechanismu a nízké setrvačnosti působí motorka hbité a přesné, takže neunavuje ani při dlouhých RZ.

    Elektronika je naladěná na enduro: vstřikování Keihin s 42mm tělesem škrticí klapky, přepínatelné mapy a u novějších ročníků i trakční kontrola a Quickshifter pro řazení na vyšší bez spojky. Chlazení s ventilátorem se zapíná automaticky a drží stabilní teplotu i v těžkých výjezdech, moderní OCU (u nejnovějších verzí) zjednodušuje elektriku a diagnostiku. Plyn přes škrticí klapku je přesný a bez cukání, startér točí jistě a zátah je plynulý od volnoběhu.

    Technicky potěší vidlice WP s nástrojově volně nastavitelnými klikry a zadní PDS, které je nenáročné na servis díky absenci přepákování. Převodovka Pankl s širokými stupni zvládá jak trialové tempo, tak přejezdy, a hydraulická spojka DDS má konzistentní záběr i při zahřátí. Servis oleje okolo 10–15 mth a kontrola vůlí ventilů cca 30 mth je snadno zvládnutelná, přístup k filtru vzduchu bez nářadí urychluje výměny v terénu.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 350 EXC" již použité

    Zkontrolujte motor od studeného startu: poslechněte napínák rozvodového řetězu (nesmí dlouho rachotit), zkontrolujte stabilní volnoběh a hladký zátah bez škubání. Sejměte magnetický vypouštěcí šroub a sítka oleje (pokud prodejce souhlasí) a ověřte, zda není přítomen nadměrný kovový otěr. Otevřete víko ventilů a přeměřte vůle ventilů – sací 0,10–0,15 mm a výfuk 0,12–0,17 mm dle servisního manuálu; nadměrné odchylky mohou signalizovat zvýšené opotřebení vahadel s DLC nebo sedel ventilů.

    Prohlédněte podvozek: zvedněte motorku na stojan a zakývejte zadním kolem – odhalte vůle v ložiscích kyvné vidlice a uložení PDS (horní i spodní oko tlumiče). Zkontrolujte vnitřní nohy přední vidlice na rýhy a únik oleje, otestujte funkci klikrů komprese/odskoku po celém rozsahu. Podívejte se na rám u hlavového složení a u držáků stupaček na vlasové praskliny a zkontrolujte rovnost ráfků 21/18 i stav brzdových kotoučů (tloušťka, házivost).

    Otestujte elektroniku a palivový systém: zapněte zapalování, poslechněte doběh palivového čerpadla a proveďte diagnostiku přes 6pin KTM/OBD adaptér (vyčtěte případné chyby ECU). Otestujte funkci přepínače map, trakční kontroly a Quickshifteru (pokud je motorka vybavena), zkontrolujte chod ventilátoru chladiče a stav kabeláže u řídicí jednotky/OCU. Proveďte zkušební jízdu a prověřte, že motor pod plným plynem nepřerušuje (zanesený filtr, slabé čerpadlo), že spojka nezabírá vysoko a že převodovka řadí čistě bez padání kvaltů.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem349 cm³
    Výkon40 kW (54 k) při 8500 ot/min
    Točivý moment42 Nm při 6500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP XACT 48mm
    Zadní odpruženíWP XACT monoshock
    Přední brzdaBrembo 260mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika140/80-18

    Rozměry

    Délka2285 mm
    Šířka825 mm
    Výška1275 mm
    Výška sedla960 mm
    Rozvor1482 mm
    Hmotnost109 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže9 l
    Spotřeba paliva5.0 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiElektrický startér, Map Select, LED osvětlení
    Informace o modeluEnduro motocykl s vyváženým výkonem pro středně pokročilé jezdce
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi