Na prodej je motorka KTM Duke 125, vyrobená v roce 2015, s najetými 64 xxx km (ještě několik se mnou projede). V minulosti měla jen jednu nehodu, při které byla padená na pravou stranu; odsral to pouze padák. Závit na pravém zrcátku je zničený, takže momentálně jezdí pouze s levým zrcátkem. Státní technická kontrola platí do 28. června 2027. Olej byl pravidelně měněn každé 3-4 tisíce km a je těsně před další výměnou. V motorce bylo provedeno těsnění na vidlicích, výměna alternátoru a gum, které jsou stále v dobrém stavu. Motorka byla také u mechanika kvůli rozvodovému řetězu, který vypsal seznam věcí, co je potřeba dodělat. K dispozici jsou dokumenty k veškerým provedeným úpravám kromě výměny oleje. Součástí prodeje je také výfuk od bývalého majitele (zvuk není příliš atraktivní) a svody k němu, které pravděpodobně byly vyrobeny doma, avšak mají kvalitní svary. Důvodem prodeje je, že motorka je pro mě už příliš slabá a plánují přechod na kategorii A2. Motorka je k vidění v Ústí nad Orlicí.
2015
64.000 km
Včetně všech poplatků
KTK Duke 125 2015
Ústí nad Orlicí
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi