Motocykl Kawasaki VN1700 Classic je vynikajícím strojům se zachovalým stavem a bohatou historií údržby. Je dobře udržován, nebyl nikdy havarován a má aktuální TÜV platný až do června 2027. K dispozici jsou servisní knížky, příručky, faktury a TÜV zprávy, což potvrzuje pravidelnou péči a servis. Motocykl je druhou rukou od seniora a byl garážován. Údržba byla prováděna pravidelně, naposledy při 15 000 km byl vyměněn motorový olej, olejový filtr, vzduchový filtr a zapalovací svíčky. Mírné známky opotřebení odpovídají věku a nájezdu. Kawasaki VN1700 Classic je vybaven různými doplňky a komponenty, které přispívají k jejímu pohodlí a bezpečnosti. Má nové pneumatiky značky Metzeler, rychle nastavitelné zadní tlumiče (pneumatické + pružinové), ABS a K-ACT dvojitý brzdový asistent. Palubní počítač slouží jako kontrolní systém, a 6-stupňová sekvenční převodovka umožňuje plynulou jízdu. Motocykl disponuje sportovním výfukovým systémem od MILLER s DB regulátorem, což je také schváleno pro EU. K dispozici je originální výfukový systém. Součástí výbavy jsou kožené boční kufry na levé straně, nosná deska se Sissy barem, ukazatel převodů a ochranné trubky. Motor o objemu 1,7 L a výkonu 55 kW, poháněný benzinem, má zelenou ekologickou nálepku a je vybaven elektronickou imobilizací. Speciální metalická barva dodává motocyklem atraktivní vzhled. Tento stroj nabízí kombinaci tradičního stylu a moderních prvků, což ho činí atraktivní volbou pro náročné motocyklisty.
2015
15.000 km
Kawasaki Vulcan 900 Classic je středně velký boulevard cruiser, který spojuje nadčasový americký design s moderní spolehlivostí. Model VN900B, představený v roce 2006, je poháněn kapalinou chlazeným dvouválcem V-Twin o objemu 903 cm³ s úhlem válců 55°, který produkuje přibližně 50 k (37 kW) při 5 700 ot./min a točivý moment 79 Nm při 3 700 ot./min. Výkon přenáší plynulá pětistupňová převodovka na zadní kolo prostřednictvím Kevlarem vyztuženého řemenového rozvodu, což snižuje potřebu údržby a zároveň udržuje čistý vzhled. Podvozek tvoří ocelový rám s polodvojitou kolébkou, vpředu je 41 mm teleskopická vidlice a vzadu jednoválcový tlumič Uni-Trak s nastavitelným předpětím ve sedmi polohách. Široké stupačky, nastavitelné řidítka a kapkovitá nádrž o objemu 20 l podporují vzpřímenou a uvolněnou jízdní pozici, ideální pro dlouhé dny na silnici. Klasická drátová kola nesou vpředu hydraulický kotouč o průměru 300 mm a vzadu 270 mm, což zajišťuje spolehlivé brzdění v různých podmínkách. Nízká výška sedla 680 mm a rozvor 1 646 mm usnadňují dosah země a poskytují stabilitu i při pomalé jízdě. Přístrojová deska na nádrži zobrazuje rychlost, stav paliva a zařazený rychlostní stupeň, zatímco volitelné ABS zvyšuje bezpečnost za mokra či při náhlých brzdných manévrech. Varianta Vulcan 900 Classic LT je vybavena vysokým, stavitelným štítem, opěrkou pro spolujezdce a koženými brašnami pro pohodlné delší výlety. Pohotovostní hmotnost okolo 281 kg plně natankovaného stroje kombinuje stabilitu na dálnici s nečekanou obratností ve městě. Lesklé a matné černé povrchy doplňují chromované prvky, čímž motorka zachovává elegantní retro vzhled i po letech. Díky své jednoduché mechanické koncepci, stylovým detailům a robustní konstrukci si Vulcan 900 získal srdce mnoha motocyklových nadšenců.
Včetně všech poplatků
Kawasaki VN 1700V-Twin-Classic-ABS-K-ACT Dual/3Jhr Garan
Gelsenkirchen