Na prodej je Kawasaki ZX-10R z roku 2015 v okruhové verzi, která má najeto pouze 15 000 km. Motorka je pečlivě připravena na okruhové závody a nabízí mnoho vylepšení pro maximální výkon a ovladatelnost. Doplňky zahrnují vysokokvalitní zadní tlumič Öhlins a přední vidlice K-Tech, které zajišťují excelentní odpružení a stabilitu. Motorka je vybavena pokročilou elektronikou a jednotkou KRT, což přispívá k lepšímu ovládání. Přední brzda je posílena pumpou Brembo pro okamžitou a efektivní reakci. Dále má motorka ARP řídítka a přepákování, což zajišťuje precizní kontrolu a ergonomii. Souběžně k motocyklu je k dispozici druhá sada kol pro případné závody. Kompletní výfuk RP zvyšuje výkon a zlepšuje zvukový projev motorky. Tlumič řízení zajišťuje stabilitu při vyšších rychlostech a quickshifter umožňuje rychlé a hladké přeřazení mezi převody. Tato Kawasaki ZX-10R je ideálním strojem pro nadšence do okruhového ježdění, kombinující špičkovou technologii a maximální výkon. Cena za tuto motorku činí 170 000 Kč.
2015
15.000 km
Včetně všech poplatků
Kawasaki ZX-10R – okruhová verze, r. 2015, 15 000 km – 170 0
Struhařov
Kawasaki Ninja ZX-10R je supersportovní motocykl vyvinutý na základě zkušeností z mistrovství světa superbiků (WSBK), kde získal již 7 titulů. Pohání ho kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC o objemu 998 cm³ s kompresním poměrem 13,0 : 1 a výkonem 149,3 kW (203 k) při 13 200 ot./min, s ram-air efektem až 156,8 kW (213 k). Maximální točivý moment činí 115 Nm při 11 400 ot./min. Převodovka je šestistupňová manuální s obousměrným Quickshifterem, spojka je antihoppingová typu Assist & Slipper, sekundární převod zajišťuje řetěz.
Rám tvoří hliníková konstrukce typu twin-spar, navržená pro maximální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení zajišťuje závodní 43mm vidlice Showa BFF (Balance Free Front Fork), zadní tlumič je Showa BFRC lite s centrálním uložením. Brzdy tvoří vpředu dvojité 330mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo M50, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem, vše doplněné dvoukanálovým ABS s funkcí do zatáček.
Motocykl je osazen 17″ koly s pneumatikami 120/70-ZR17 vpředu a 190/55-ZR17 vzadu. Výška sedla činí 835 mm, rozvor 1 450 mm, světlá výška 145 mm a pohotovostní hmotnost 207 kg. Palivová nádrž má objem 17 l, spotřeba se pohybuje kolem 6 l/100 km, což umožňuje dojezd přibližně 280 km. Elektronická výbava zahrnuje jízdní režimy, kontrolu trakce S-KTRC, launch control, wheelie control, tempomat, TFT displej s konektivitou Rideology, LED osvětlení, aerodynamickou kapotáž s integrovanými wingletky a air-cooled olejový chladič.
Ninja ZX-10R je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají kombinaci závodního výkonu, precizního ovládání a moderní elektroniky. Je dostupná i ve verzích ZX-10RR (okruhová homologovaná varianta) a Performance Edition s výfukem Akrapovič a dalšími doplňky.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi